Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 53

Standaard Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Maandag 02 januari 2018 om 09:30 uur

Ik voel de dorst al opkomen....zal er ook bij zijn

Standaard Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Maandag 02 januari 2018 om 09:30 uur

Ik en "die van ons" komen ook
    Discussiemanager
    een non-conformist op een non-conformistische wijze
    *** member of the Belgium Strobist Group ***

Standaard Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

hallo
    ik zal ook weer van de partij zijn(als ik mag)
    mvg en Prettige feesten
    tot dinsdag
    bd0379be

Standaard Re: SD Planckendael - Nieuwjaarsreceptie - Dinsdag 02 januari 2018 om 09:30 uur

Dag allen,

Ik kom (met 2), zal er tegen 9u30 zijn

Patrick Donckers

Ik kom ook, tot dinsdag!
    Sony, Nikon en Olympus
    Fotoseries

Standaard

Ik ben eindelijk eens vrij op de 2de januari dus deze kans laat ik niet passeren.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

DB Raimond zal er bij zijn

Jammer ik heb wachtdienst en kan dus geen verlof nemen. Had er graag bij geweest. In de toekomst misschien eens verplaatsen naar een weekend eind januari? Dan zijn de meeste familiale verplichtingen ook al achter de rug. En in het weekend zijn de meeste mensen ook thuis he

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

ik heb een vraagje
    gezien we met meer dan 15 zijn , gaan we daar dan een groepsticket kopen of is het gelijk vorig jaar en koopt elk zijn eigen ticket?
    het is toch merkelijk goedkoper dat groepsticket
    als we geen groepsticket kopen , kan men ook online een ticket aanschaffen, dat is ook iets goedkoper dan daar ter plaatse ticket kopen
    ??
    bd0379be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
    ik heb een vraagje
    gezien we met meer dan 15 zijn , gaan we daar dan een groepsticket kopen of is het gelijk vorig jaar en koopt elk zijn eigen ticket?
    als we geen groepsticket kopen , kan men ook online een ticket aanschaffen, dat is ook iets goedkoper dan daar ter plaatse ticket kopen
    ??

Een groepsticket zal niet gaan.

Daar meerdere BD-ers een jaarabonnement hebben.

Even navraag doen als je toekomt, want bij hernieuwing van het abonnement mag je éénmaal 2 personen gratis mee naar binnen nemen.

Nog iedereen vlug de Beste Wensen voor 2018 en tot dinsdag morgen.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

BD0460BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
    ik heb een vraagje
    ??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
    Een groepsticket zal niet gaan.

Daar meerdere BD-ers een jaarabonnement hebben.

Even navraag doen als je toekomt, want bij hernieuwing van het abonnement mag je éénmaal 2 personen gratis mee naar binnen nemen.

Nog iedereen vlug de Beste Wensen voor 2018 en tot dinsdag morgen.
    Vorig jaar ook geprobeerd door onze voorzitter (jaja) maar lukte niet omdat er iets niet mogelijk was aan de kassa, wat juist weet ik niet meer. Maar voor jaja was het dan niet en iedereen heeft toen voor zichzelf een ticket aangeschaft.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, ..... veel en veel meer zie hier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Vorig jaar ook geprobeerd door onze voorzitter (jaja) maar lukte niet omdat er iets niet mogelijk was aan de kassa, wat juist weet ik niet meer. Maar voor jaja was het dan niet en iedereen heeft toen voor zichzelf een ticket aangeschaft.
    Tis maar dat we het weten,
    Iemand juist een abonnement aangeschaft? Waar ik mee met binnen kan ?
    Of koop ik mij een kaartje online?
    Mvg
    Ps ik wens iedereen een fijne en gezellige oudejaarsavond toe

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    bd0379be

Ik heb net vandaag een abonnement online gekocht ..... en een mail ter bevestiging gekregen.....Ik neem aan dat mijn lidkaart tegen dinsdag klaar zal liggen?
    Een jaar parkeerabonnement zag ik nergens mogelijk als combinatie dus ik denk dat ik dat nog apart moet aanschaffen ter plaatse....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ik heb net vandaag een abonnement online gekocht ..... en een mail ter bevestiging gekregen.....Ik neem aan dat mijn lidkaart tegen dinsdag klaar zal liggen?
    Een jaar parkeerabonnement zag ik nergens mogelijk als combinatie dus ik denk dat ik dat nog apart moet aanschaffen ter plaatse....

Francis,

ik denk niet dat uw lidkaart zal klaarliggen, hopelijk voor U van wel.

Bij uw aankoop van abonnement had je ook moeten aanvinken de parking voor 20 euro.

Nu zal je per bezoek, als je dat niet hebt, 7 euro moeten betalen voor de parking.

BD0460BE

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht

Nu zal je per bezoek, als je dat niet hebt, 7 euro moeten betalen voor de parking.
    Dat zal ter plaatse toch nog aangepast kunnen worden neem ik aan?

Veel plezier allemaal in Planckendael,
    ik moet dinsdag plezier maken op het werk

beste wensen voor 2018 en al de jaren die nog komen

Een jaartje is weer voorbijgevlogen,
    Een nieuw jaartje is terug begonnen met vele voornemens,

1 van mijn voornemens dit jaar is om eens een goede foto te maken van wat
    ik mag waarnemen en daarom zal ik erbij zijn op 2 januari om alvast te beginnen oefenen
    bij de beestjes.

Aan allen mijn beste wensen en veel fotoplezier gewenst.

Groetjes,

Dirk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Dat zal ter plaatse toch nog aangepast kunnen worden neem ik aan?

Dat zal geen probleem zijn, denk ik toch.

BD0460BE

Zet er nog maar twee meer op de teller. Wij kijken er al naar uit. Tot morgen.

Frans,

Dat wordt morgenvroeg flessen witte, sauciesen en kaas bijhalen denk ik

Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon D500/D7200/D5200, Olympus E-M1MkII en Olympus E-M10MkII met wat glas ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Frans,

Dat wordt morgenvroeg flessen witte, sauciesen en kaas bijhalen denk ik

Jaja

Heb mijn voorzorgen genomen. . . . .

En ze mogen niet naar huis, vooraleer alles op is.

BD0460BE

Aangezien ik toch even terug naar huis moet, zal ik doorrijden naar Muizen om deel te nemen aan de nieuwjaarsreceptie.
    Tot morgen.
    Peter

Wegens omstandigheden zullen we er dit jaar niet raken.
    Hopelijk volgend jaar wel
    Discussiemanager
    een non-conformist op een non-conformistische wijze
    *** member of the Belgium Strobist Group ***

Een warme ontvangst met een hapje en een drankje.
    Alles was weer in de puntjes voorbereid.
    Hartelijk dank daarvoor.

Fotografisch heb ik niet zoveel gedaan. De voormiddag verbleven bij de olifanten tot de verzorgers
    mij kwamen zeggen dat er een sluiting was over de middag. Dan maar een hapje gaan eten en in de
    namiddag nog enkele beestjes gaan zoeken.

Meer moet dat niet zijn.

Groetjes,

Dirk

moet inderdaad niet meer zijn,
    maar jij kan dan ook wel al wat op je lauweren rusten he
    de foto's die jij mij deze morgen hebt laten zien , waren echt wel subliem, schitterend, te mooi voor woorden.
    daar kan ik alleen maar van dromen
    mvg
    bd0379be

Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 36
    Laatste bericht: 2 januari 2017, 19:35
  2. SD Nieuwjaarsreceptie Planckendael 2016.
    Door Bachus1909 in forum Shooting Days Foto's
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 17 januari 2016, 19:45
  3. Reacties: 69
    Laatste bericht: 30 december 2015, 20:34
  4. SD Planckendael, 02 januari 2013
    Door Edje C in forum Shooting Days
    Reacties: 27
    Laatste bericht: 3 januari 2013, 20:12

Regels voor berichten