Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

    Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
    bedankt stefan
    ik had dit wel eerst gevraagd aan lilliane of zij daar mee akkoord ging
    en zij had daar geen probleem mee
    mvg
    Graag gedaan hoor ...
    Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXII
    You don't take a photograph. You make it - Ansel Adams

    Comment


    • #17
      Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

      Tot grote spijt moet ik afhaken voor deze SD en heb ik een andere verplichting.
      Onze buurt viert feest op 7 juli en ik had deze verplichting eigenlijk over het hoofd gezien.

      Comment


      • #18
        Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

        Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        Tot grote spijt moet ik afhaken voor deze SD en heb ik een andere verplichting.
        Onze buurt viert feest op 7 juli en ik had deze verplichting eigenlijk over het hoofd gezien.
        Verd****e Roland, da''s nu bijzonder jammer ! Was erop gevierd om je nog eens de hand te schudden...

        greetz, KARIBOE
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #19
          Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Verd****e Roland, da''s nu bijzonder jammer ! Was erop gevierd om je nog eens de hand te schudden...

          greetz, KARIBOE
          Koen, dat was wederzijds hoor... 'handshaking' gaat dan even wat later worden het was geleden van SD Sint-Maartens-Latem met de vogelkens van Linda
          Maar ja, ik moet hier de kerk midden in 't dorp houden hé

          Comment


          • #20
            Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

            Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
            Tot grote spijt moet ik afhaken voor deze SD en heb ik een andere verplichting.
            Onze buurt viert feest op 7 juli en ik had deze verplichting eigenlijk over het hoofd gezien.
            dank je roland voor dit te melden
            maar ga het zo laten zoals het nu is de groep is redelijk groot dus het blijft volzet
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #21
              Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

              vreemd
              ik had toch per pm iets gevraagd
              weet je nog lilybie om met iemand
              mogen mee te komen als er iemand weg
              zou vallen??????

              ach ja
              groetjes rudy
              Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
              portfolio = http://rdewebs.com

              Comment


              • #22
                Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                Oorspronkelijk geplaatst door rude50d Bekijk bericht
                vreemd
                ik had toch per pm iets gevraagd
                weet je nog lilybie om met iemand
                mogen mee te komen als er iemand weg
                zou vallen??????

                ach ja
                groetjes rudy
                je staat er intussen bij hoor op een vrij gekomen plaats
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #23
                  Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                  Ziezo, gepakt en gezakt, klaar om te vertrekken naar het "verre Limburg" !
                  Vanavond rustig in een B&B in de buurt, zo sta ik morgenvroeg fris en monter aan de parking.
                  Hopen op goed weer : geen regen en niet te zonnig en niet tè warm... We zijn niet veeleisend...
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #24
                    Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                    heb jij geluk, ik mag morgen om03.30h opstaan om om 04.15 h te vertrekken
                    dan ben ik der om 06.10h
                    er zal mij weel iemand wakker maken zekers, als ik ergens in het malse gras in slaap moest vallen
                    ale tot morgen dan he
                    bd0379be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                      Ik ben de nacht aan het doorhalen Volgens mij is tweetty van bij mij in de buurt wat timing zit exact zoals bij mij
                      Webstek in opbouw

                      Comment


                      • #26
                        Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                        Juist terug van een fantastische SD, een dikke dikke kus aan Liliane voor dit moois te organiseren, denk dat ze iets heeft met Frank De Boosere want het weer was prachtig
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                          ja ook juist terug en een dikke proficiat aan lilybi voor een zeer fijne dag en
                          veel kikkertjes zn ook weer nieuwe leuke mensen leren kennen,dus ook
                          een fijne dank voor de leuke babbels

                          groetjes en bedankt lilybi
                          Samen op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Canon 50d 18-200 - 100-400 - 100 macro f2.8
                          portfolio = http://rdewebs.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                            Ook goed thuis gekomen.
                            Net zoals vorig jaar was ook deze SD weer perfect georganiseerd, ene dikke merci aan Liliane voor alles.
                            De weergoden waren ons ook gunstig gezind, bij momenten was het zeer warm bij de kikkertjes (of kwam dat door de drukte rondom hen ?)
                            Gelukkig konden we na de SD nog even samen onze dorst lessen en gezellig nog wat napraten.

                            Mercikes voor alles Liliane en nog veel plezier met de andere SD's.

                            JF

                            Comment


                            • #29
                              Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                              eerst en vooral aan allen hartelijk dank dat jullie er samen z'n mooie dag voor mij van gemaakt hebben
                              zelf ben ik eigenlijk met weinig foto's thuis gekomen, maar heb er van genoten jullie zo bezig te zien om al die beestjes op plaat te zetten
                              de weergoden hadden ons prachtig weer bezorgd met tijden zelfs te warm
                              en nee ik heb niets met Frank De Boosere enkel de kat goed gevoerd die gaat achter een maand rond en gezond uitzien denk ik
                              maar met een hoop geklaag(miauw) als die terug droge brokjes krijgt
                              nu op naar de volgende
                              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                              Comment


                              • #30
                                Re: Macro SD 7 Juli 2012 (verplaatste SD van 9 Juni)

                                Dank aan Lilybie voor de organisatie van deze eerste macro-SD van 2012 , superdag gehad met alle deelnemers.
                                Mercikes iedereen en voor hen die volgende week terug van de partij zijn, tot zaterdag, kijk al uit naar het vervolg van vandaag

                                Grtjs
                                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                                Comment

                                Working...
                                X