Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit van hosting op Photobucket

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kwaliteit van hosting op Photobucket

    Dank zei een paar opmerkzame BD leden heb ik gemerkt dat er wel degelijk op deze hosting site niet veel meer van je originele "kb,s" overschiet.

    Ik heb een test gedaan gisteren doordat in mijn draadje de kwaliteit van de fotos onderaf was gegaan door het publiceren ervan.
    Sinds kort verkleint deze site namelijk alles met 70 % waardoor je fotos van 360 kb naar amper 60 kb gaan..
    IK heb geprobeerd om dit te omzeilen maar dat lukt alleen maar door een "Pro Upgrade" te doen.
    Resultaat ....Je eigenlijke BD sizer kb,s blijven intact als je ze host..
    Ik ben ook niet opzoek gegaan naar een ander alternatief omdat er hier zo veel fotos gelinkt zijn aan deze Host..En omdat ik een gewoonte mens ben..

    Ik heb in eens in CS 4 geprobeerd de KB,s naar boven te halen maar ik zou gewoon niet weten hoe ik dat zou moeten doen..Tips aub? Ik zou er echt 400 willen hebben..

    Wat is de ideale KB grote en wat of hoe krijg je deze met BD sizer of CS4 naar omhoog? En het verschil is wel zeer duidelijk..En zeker als je weet dat je een tijdje aan een foto bezig bent geweest die op eerste zicht gewoon verkracht wordt door de hosting.

    Voor diegene die op PhotoBucket willen upgraden heb je de volgende opties...


    Unlimited storage for images and videos
    Unlimited* bandwidth to your Photobucket files High Resolution image uploads SWF file uploads
    FTP access to your account
    subscription Premium Customer Support - Email pro@photobucket.com for customer and technical support.
    No more ads on your account.

    Dit om even te melden..
    Ik ben in ieder geval een tevreden mens..


    Meer voorbeelden

    Hier
    HIer
    Hier
    Last edited by Jacobs Pascal; 6 december 2009, 14:49.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

    Is daar nu niemand die mij kan zeggen hoe ik mijn fotos op 400 kb kan houden?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Is daar nu niemand die mij kan zeggen hoe ik mijn fotos op 400 kb kan houden?
      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      IK heb geprobeerd om dit te omzeilen maar dat lukt alleen maar door een "Pro Upgrade" te doen.
      Eigenlijk heb je hier toch zelf je antwoord

      Ik denk dat er niets anders op zit dan ofwel te upgraden, ofwel naar een andere hosting zoeken

      Maar als je verlegd naar een andere gratis hosting loop je het risico om weer hetzelfde tegen te komen
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes





        Eigenlijk heb je hier toch zelf je antwoord

        Ik denk dat er niets anders op zit dan ofwel te upgraden, ofwel naar een andere hosting zoeken

        Maar als je verlegd naar een andere gratis hosting loop je het risico om weer hetzelfde tegen te komen
        ik bedoel eigenlijk of het mogelijk is in cs te bepalen hoeveel kb,s
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

          @in cs "opslaan als" gebruiken en je hebt de keuzemogelijkheid de kwaliteit aan te passen .

          Comment


          • #6
            Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

            merk het hier ook foto's bij photobucket verliezen kb's in een rotvaart!
            heb zelf een one.com dus plaats al mijn foto's daar en link ze zo!
            in makkelijk en verkleinen zeker niet!
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

              Na dat ik je opmerking gezien had ben ik ook eens gaan controleren.
              De kwaliteit gaat achteruit
              Na de upload zijn ze nog even groot zoals je ze gepost hebt maar later gaan ze achteruit.

              Wat kost zo'n pro versie?

              Johan

              Comment


              • #8
                Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                Na dat ik je opmerking gezien had ben ik ook eens gaan controleren.
                De kwaliteit gaat achteruit
                Na de upload zijn ze nog even groot zoals je ze gepost hebt maar later gaan ze achteruit.

                Wat kost zo'n pro versie?

                Johan
                Het kost rond de 34€ voor 2 jaar met onbeperkt limiet.
                daat zit dus ook ftp functie bij wat ik wel goed vind en het is dus makkelijker
                om albums te maken en te vullen wat vele malen sneller gaat.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                  Ik heb hier geen enkel probleem met photobucket.

                  Als je op de "verkleinde" foto klikt wordt hij op 100% weergegeven.

                  En bij "uploaden" kun je ingeven hoe groot of klein je foto's moeten zijn.

                  De gratis versie gaat tot 1 megabyte.

                  Groetjes
                  ----JO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                    Hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
                    Ik heb hier geen enkel probleem met photobucket.

                    Als je op de "verkleinde" foto klikt wordt hij op 100% weergegeven.

                    En bij "uploaden" kun je ingeven hoe groot of klein je foto's moeten zijn.

                    De gratis versie gaat tot 1 megabyte.
                    Al eens gaan zien welke bestandsgrootte je foto's hier nog hebben op het forum

                    Niet meer dan 80kb

                    Of laad je je foto's maar op dit formaat op
                    Bootjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                      Hey juppekes



                      Al eens gaan zien welke bestandsgrootte je foto's hier nog hebben op het forum

                      Niet meer dan 80kb

                      Of laad je je foto's maar op dit formaat op
                      Als je pro update zijn ze even groot als je ze upload in BDsizer..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                        Ok, vraag van iemand die niet veel van website/internetdingen kent.

                        Ik ben dat gratis-foto's-opslaan beu. D'r is altijd wel iets mee.

                        Het maakt me zelfs niks uit om een normaal bedrag per jaar te bewaren voor opslagruimte. Maar hoe werkt dat dan?
                        -> Kanje gewoon ergens online opslagruimte kopen? Pakweg een paar gigabyte, zodat ik er toch een hoop zou kunnen opslaan.
                        -> Foto's wil ik gewoon kunnen doorlinken. Maar die moeten wel in de kwaliteit blijven zoals IK dat wil.
                        -> Eventueel ook met de mogelijkheid om het om te vormen tot een simpel online portfolio, dat ik kan benaderen via www.IETSVANMIJ.be/portfolio

                        Als ik zoiets zoek, bestaat dat? Hoe heet dat? Wat mag dat kosten? En liefst niet te moeilijk om daar foto's opgezet te kunnen krijgen. (ftp bijvoorbeeld vind ik simpel genoeg. een widget/gadget op mijn bureaublad vind ik ook wel makkelijk. voor mijn part werkt het via google wave, als het maar werkt en makkelijk is)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                          Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
                          Als ik zoiets zoek, bestaat dat? Hoe heet dat? Wat mag dat kosten? En liefst niet te moeilijk om daar foto's opgezet te kunnen krijgen. (ftp bijvoorbeeld vind ik simpel genoeg. een widget/gadget op mijn bureaublad vind ik ook wel makkelijk. voor mijn part werkt het via google wave, als het maar werkt en makkelijk is)
                          Ik denk dat we deze al hebben overtuigd.
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Ik denk dat we deze al hebben overtuigd.
                            Bon, ik ben eens benieuwd wat het gaat geven...

                            Eergisteren geregistreerd, papieren ondertekend en doorgemaild, betaald en de hele boel. En nu wachten op antwoord en tot het werkt en zo.

                            Stom vraagje. DNS, php, MySQL, moet je daar ook iets mee? Of is dat iets wat je gewoon lekker kan negeren? Want het kost allemaal wel niet veel (32 euro voor een jaar), maar ik heb de indruk dat ik toch voor heel wat dingen betaald heb die ik nooit ga gebruiken, of waarmee ik me zelfs niet kan fantaseren wat ik ermee kan doen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kwaliteit van hosting op Photobucket

                              Als je die webruimte alleen nodig hebt om foto's te parkeren, heb je enkel een FTP-programmaatje nodig om die foto's te uploaden. Zo'n programma vind je, eventueel gratis, op het internet.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X