Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

    hierbij ook mijn beste wensen voor 2009 aan iedereen van bd en de leden van't forum
    nikon stuff

    Comment


    • #17
      Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

      Ook mijn beste wensen voor jou, jaja, en voor de hele BD-crew die weer een heel jaar foto-genieten hebben mogelijk gemaakt hier. En natuurlijk ook voor alle leden en bezoekers een gezond, vruchtbaar en creatief 2009.

      Comment


      • #18
        Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

        Eveneens mijn beste wensen, een hele goede gezondheid en veel fotoplezier, jaja, en dit ook voor alle leden van BD!
        Duvelke

        Comment


        • #19
          Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

          Ook van mijnentwege mijn beste wensen aan de volledige crew voor het nieuwe jaar, 1 jaar geen lid geweest, heb vandaag gekeken maar nog niet gevonden waar men kan overschrijven...?

          Comment


          • #20
            Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

            Aan alle BD'ers mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

            We gaan van 2009 een memorabel BD jaar maken

            Comment


            • #21
              Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

              Ik wens iedereen een gelukkig, creatief maar vooral een gezond nieuwjaar!
              Bedankt aan allen die zich inzetten voor BD
              Groetjes Hendrika

              Comment


              • #22
                Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                Jaja,
                ook men beste wensen en alle andere mensen hier op BD het allerbeste toegewenst

                Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo Bekijk bericht
                Ook van mijnentwege mijn beste wensen aan de volledige crew voor het nieuwe jaar, 1 jaar geen lid geweest, heb vandaag gekeken maar nog niet gevonden waar men kan overschrijven...?
                dat kan je hier doen Michel:

                Bij inschrijvingen...

                Comment


                • #23
                  Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                  De beste wensen aan een ieder die BD mogelijk maakt.

                  gr.ron.
                  http://exhi-fotografie.nl

                  Comment


                  • #24
                    Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                    eveneens mijn beste wensen voor 2009, ook een bedankje voor de spelers achter de schermen...en misschien een SD voor beginners en onzekere mensen?
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

                    Comment


                    • #25
                      Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                      Aan alle BD'ers een gelukkig en vooral gezond 2009.
                      En laat knallen .......... die sluitergordijnen

                      Cheers,

                      Alex_W
                      [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

                      Comment


                      • #26
                        Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                        Ook hier mijn beste wensen 2009 ,en een speciale dank aan al diegene die zicht actief ingezet hebben voor de dagelijkse gang van zaken op BD.
                        Dat elke wens in vervulling mag gaan in dit jaar, en een boeiend foto jaar toegewenst.
                        Met vriendelijke groeten, Luc.
                        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                        Comment


                        • #27
                          Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                          eveneens mijn beste wensen voor 2009, ook een bedankje voor de spelers achter de schermen...en misschien een SD voor beginners en onzekere mensen?
                          die zijn er toch, alle sd zijn toegangkelijk voor beginners, alleen jij moet die eerste stap zetten om eens mee te gaan, er zijn nog nooit voorwaarden gesteld.... en het zal je best bevallen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                            Ook van mijn kant veel voortgezet succes gewenst met BD. En ook een dikke dankuwel aan alle bestuursleden, medewerkers die BD op rollen doen lopen !
                            Marleen
                            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                            Comment


                            • #29
                              Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                              Beste wensen voor jou en iedereen die meewerkt aan BD.
                              BD maakt het ons mogelijk om veel bij te leren.
                              Hartelijk dank
                              Groetjes Hilde
                              http://hildeg.smugmug.com/

                              Comment


                              • #30
                                Re: Een tipje van de sluier van 2009 - en beste wensen ...

                                De beste wensen voor 2009 aan de hele BD crew en alle andere leden. Ik wens iedereen een zeer goede gezondheid en veel, ja heel veel, pleziere en perfect al of niet officieel georganiseerde SD's.
                                http://www.photo-patricske.be
                                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                                Comment

                                Working...
                                X