Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visuele handleiding foto's posten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Visuele handleiding foto's posten

    Als je voor de eerste keer foto's gaat plaatsen kan dit soms flink tegenvallen en dit door mischien maar een zeer klein misverstandje.
    Hier de visuele stap voor stap handleiding voor het posten van foto's.

    Moderators, ik hoop dat jullie het me niet kwadelijk nemen dat de afmetingen niet volgens de regels zijn, maar ik heb ze wel zo klein mogelijk gemaakt.


    [MOD] Naar aanleiding van deze bijzonder interessante handleiding heeft de BD-redactie een uitgebreide visuele handleiding beschikbaar gesteld op de BD-homepage onder de Tips-sectie. Bedankt Servo!
    Willy





    Last edited by Hombre; 10 oktober 2005, 18:13.

  • #2
    Re: Visuele handleiding foto's posten

    Servo, nieuwe leden zullen je dankbaar zijn.
    We zullen eens in de gaten houden of dit beter werkt dan de forumregels lezen.

    Als het werkt, dan mag je de andere forumregels ook 'fotograferen'.

    Comment


    • #3
      Re: Visuele handleiding foto's posten

      Dank je wel , goed initiatief hoor
      Nikon D70 en Nikon Coolpix 8700 / 18-70DX / 70-300 / Nikkor Macro 105 / SB600

      Comment


      • #4
        Re: Visuele handleiding foto's posten

        Voor mensen die Fotopic gebruiken: het getal achter images weglaten....


        ps: werkwijze is beetje verschillend, afhankelijk van de editor die je selecteert in je profiel....

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Visuele handleiding foto's posten

          sorry maar ben blijkbar een klungel
          dit lukt me allemaal goed
          alleen kan ik mijn fotos niet in juiste grote behouden
          ik ken ook gene site waar ik men foto's kan neer zetten :-(
          als ik dit al eens wist was het al veel waard

          Comment


          • #6
            Re: Visuele handleiding foto's posten

            Google maar eens op imagehack, daar kan je je foto op kwijt. En er zijn er nog hoor. De foto resizen kan je met bd sizer bijvoorbeeld, maar waarschijnlijk heb je ook een software bij de camera waar dit ook ergens mogenlijk is.

            Comment


            • #7
              Re: Visuele handleiding foto's posten

              Ik zie deze tip nu pas voor het eerst. Het is jammer dat er gekozen is om PBase als voorbeeld te nemen want bij PBase is dit nu juist niet de methode om een foto te linken. Als je daar namelijk in de properties kijkt zie je een link naar een tijdelijke kopie op een van de workload balancing servers. Die link bestaat even maar kan even later al weer weg zijn. Niet gebruiken op BD dus om je foto's te tonen.

              Comment


              • #8
                Re: Visuele handleiding foto's posten

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                Ik zie deze tip nu pas voor het eerst. Het is jammer dat er gekozen is om PBase als voorbeeld te nemen want bij PBase is dit nu juist niet de methode om een foto te linken. Als je daar namelijk in de properties kijkt zie je een link naar een tijdelijke kopie op een van de workload balancing servers. Die link bestaat even maar kan even later al weer weg zijn. Niet gebruiken op BD dus om je foto's te tonen.
                Doe dit al bijna 4 jaar zo, nog nooit geen problemen gehad.

                Comment


                • #9
                  Re: Visuele handleiding foto's posten

                  mense, gebruik gewoon Google pages, hier heb je volledig gratis 100 mb, en geen limit per bestand. dus je kan gerust hoge res. foto's upoaden:

                  je moet wel eerst een Gmail account hebben

                  Comment


                  • #10
                    Re: Visuele handleiding foto's posten

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.Freeman Bekijk bericht
                    mense, gebruik gewoon Google pages, hier heb je volledig gratis 100 mb, en geen limit per bestand. dus je kan gerust hoge res. foto's upoaden:

                    je moet wel eerst een Gmail account hebben
                    Ik ben bezig maar ik krijg er nog niet veel uit. Wellicht ligt het aan mijn zyzteem.

                    Ik ga morgen wel eens verder spelen.

                    LTR
                    sluitstuk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Visuele handleiding foto's posten

                      Oorspronkelijk geplaatst door servo Bekijk bericht
                      Als je voor de eerste keer foto's gaat plaatsen kan dit soms flink tegenvallen en dit door mischien maar een zeer klein misverstandje.
                      Hier de visuele stap voor stap handleiding voor het posten van foto's.

                      Moderators, ik hoop dat jullie het me niet kwadelijk nemen dat de afmetingen niet volgens de regels zijn, maar ik heb ze wel zo klein mogelijk gemaakt.


                      [MOD] Naar aanleiding van deze bijzonder interessante handleiding heeft de BD-redactie een uitgebreide visuele handleiding beschikbaar gesteld op de BD-homepage onder de Tips-sectie. Bedankt Servo!
                      Willy






                      Ik zie ook niet meer dan 3 rode kruisjes, zoals mij altijd overkomt.
                      Nikon en Canon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Visuele handleiding foto's posten

                        Hallo,

                        Ik gebruik Picasa (ook van Google) en ik heb gemerkt dat als je de link info gebruikt die picasa je toont er geen foto's te zien zijn/waren (test forum).

                        Na een aantal trial&errors blijkt dat je een aantal zaken moet weglaten uit de link info. Dat heb ik in een Word-doc gezet om het zelf niet te vergeten.

                        Graag had ik dat Word-doc ter beschikking gesteld maar weet niet hoe of aan wie?

                        mvg
                        Marc
                        Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                        M.v.g. Marc

                        Comment


                        • #13
                          Re: Visuele handleiding foto's posten

                          Hier kan Ajuin misschien even helpen !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Visuele handleiding foto's posten

                            Hallo , ben hier nieuw en ga ook eens proberen om iets te posten( een foto)



                            foto gemaakt met een D-40 VAN NIKON met de 18-55 kitlens
                            Last edited by Dirky; 25 september 2007, 21:06. Reden: wil er nog iets bij zetten om te testen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Visuele handleiding foto's posten

                              Hallo,
                              Ik weet; ik ben echt niet handig met computers en ik heb net al zitten lezen hoe ik foto's op het forum zou moeten krijgen. Maar nu wordt er vanuit gegaan dat men weet "hoe u op fototopic foto's online moet plaatsen". Maar dit weet ik ook niet. Ik heb my.fototopic.net gevonden, maar krijg zoveel mogelijkheden om te kiezen. Waar moet ik op deze startpagina voor kiezen om het voor elkaar te krijgen om foto's op het forum te plaatsen? Digitaal foto-album, of sharing foto's etc...?????
                              Als ik eenmaal een begin heb, lukt het met jullie uitleg hopelijk verder wel.
                              Groetjes, José

                              Comment

                              Working...
                              X