Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

8&9 november Jaarbeurs Utrecht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 8&9 november Jaarbeurs Utrecht

    Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat ik naar een fotografie beurs ga. Heeft iemand ervaring met zoon jaarbeurs als deze? Kan je daar ook foto apparatuur met korting kopen bijv objectieven?

    Bron: www.zoom.nl
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: 8&9 november Jaarbeurs Utrecht

    ja er zijn altijd kortingsakties....
    gr henk
    mijn webstie: http://www.henkspix.nl

    Comment


    • #3
      Re: 8&9 november Jaarbeurs Utrecht

      Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht
      Dit zou voor mij de eerste keer zijn dat ik naar een fotografie beurs ga. Heeft iemand ervaring met zoon jaarbeurs als deze? Kan je daar ook foto apparatuur met korting kopen bijv objectieven?

      Bron: www.zoom.nl
      Ik ben er vorig jaar geweest, het viel me tegen.
      De stands zijn te klein en zo druk dat je nauwelijks informatie opdoet.
      Er komt veel volk op af om met hun grote witte 400 mm toeters te showen.
      Er is een podium met enkele vrouwelijke modellen in lingerie waar dan een paar honderd mannetje met hun 400 mm teletoeters zich staan te verdringen om allen dezelfde foto's te maken. Na de beurs zie je een vloedgolf van deze plaatjes op de website van Zoom.nl.
      Te gênant voor woorden.

      Comment


      • #4
        Re: 8&9 november Jaarbeurs Utrecht

        Ik ben vorig jaar ook geweest, en het was zeker niet de moeite toen.
        Maar nu ik in juni naar Brazilië ben geweest met 3 medewerkers van Zoom, heb ik hen daar eens over aangesproken, en ze vertelden dat het inderdaad wat was tegengevallen (omdat het de eerste keer was) en dat ze het dit jaar beter gingen aanpakken.
        O.a. workshops in aparte ruimtes waar ook iedereen kan proberen (vorig jaar was het gewoon een podium in een hoek van de zaal met sprekers)
        www.katrijnmichiels.be | blog

        Comment

        Working...
        X