Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] boten

    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

  • #2
    Re: boten

    Boeiend en minimalistisch.( Zonder boot en een beetje meer water en met die mooie lucht had ik het nog mooier gevonden maar ik hou dan ook erg van minimalisme )
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: boten

      Heel apart, het is eens wat anders

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: boten

        Heel speciaal van compo en daardoor een heel aparte visie op onderwerp en omgeving. Dat is wat me boeit.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: boten

          Boeiend maar een beetje 'zwaar' aan de rechterkant, mijn visie. Ik vind dat deze foto niet echt in evenwicht is.
          Wel knap gezien moet ik toegeven.
          Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
          www.pixeldude.be
          www.flickr.com/photos/139672558@N07

          Comment


          • #6
            Re: boten

            Het is in ieder geval al een originele invalshoek om het zo te fotograferen, mooi met de maan..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: boten

              Een mening waar je niet aan hebt, maar ik weet er niet goed raad mee. Maar zeker origineel.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: boten

                Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                Boeiend maar een beetje 'zwaar' aan de rechterkant, mijn visie. Ik vind dat deze foto niet echt in evenwicht is.
                Wel knap gezien moet ik toegeven.
                tja, een veerboot met vrachtwagens en personenauto's weegt al rap enkele tonnen (;>) en is niet uit opblaasbaar plastic gemaakt.
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                Comment


                • #9
                  Re: boten

                  Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                  tja, een veerboot met vrachtwagens en personenauto's weegt al rap enkele tonnen (;>) en is niet uit opblaasbaar plastic gemaakt.
                  Dat is ongetwijfeld waar. Een foto met heldere lucht en donkere aarde voelt natuurlijk aan. We zien het immers bijna dagelijks, het 'gewicht' zit beneden en voldoet aan de regels van de zwaartekracht. Een foto met een heldere lucht links en een donker onderwerp rechts zit naar mijn gewaarwording uit balans omdat het zwaardere gedeelte van de foto niet onderaan zit. Naar mijn gevoel ontbreekt er een 'tegengewicht' en dat is wat ik je probeer te vertellen en het 'waarom' ik deze foto niet zo fantastisch vind.
                  Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                  www.pixeldude.be
                  www.flickr.com/photos/139672558@N07

                  Comment


                  • #10
                    Re: boten

                    Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                    Boeiend maar een beetje 'zwaar' aan de rechterkant, mijn visie. Ik vind dat deze foto niet echt in evenwicht is.
                    Wel knap gezien moet ik toegeven.
                    Je geeft hier weer wat ook mijn gevoel is hierbij
                    Wel wat anders dan anders en dat moet kunnen hé
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X