Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Terlaemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kasteel Terlaemen

    Tijdje geleden alweer hier,
    Het hete weer speelde me te zeer parten...
    Zondag mijn wandelschoenen eindelijk nog eens aangebonden en de camera aan mijn nek...

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Kasteel Terlaemen

    Het kasteel staat daar nogal belangeloos in beeld als hoofdmoot. Mocht je dit gebied al betreden ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel Terlaemen

      Het kasteel staat daar nogal belangeloos in beeld als hoofdmoot. Mocht je dit gebied al betreden ?
      Daar moet ik je in bijtreden Raymond mss mijn titel een beetje mis gekozen...ik kwam er toch nog wel wandelaars tegen...denk het wel dus dat je het gebied mocht betreden stond toch nergens niks aangegeven...

      thx voor je reactie
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel Terlaemen

        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Daar moet ik je in bijtreden Raymond mss mijn titel een beetje mis gekozen...ik kwam er toch nog wel wandelaars tegen...denk het wel dus dat je het gebied mocht betreden stond toch nergens niks aangegeven...

        thx voor je reactie
        Freddy
        dat beeld is toch gemaakt van ergens in de buurt van de kluis of niet ?
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel Terlaemen

          Fraaie compo en doorkijkje naar het kasteel. Zeker een mooie dieptewerking door de bomen in de voorgrond. Scherpte komt een beetje prikkerig over.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel Terlaemen

            dat beeld is toch gemaakt van ergens in de buurt van de kluis of niet ?
            idd vanop een wandelpad boven aan de kapel...

            Fraaie compo en doorkijkje naar het kasteel. Zeker een mooie dieptewerking door de bomen in de voorgrond. Scherpte komt een beetje prikkerig over.
            idd Johan ik zie het ook pas nu is zo niet op het origineel ??? Flickrr ???
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Kasteel Terlaemen

              Mooie natuurlijke opname met veel diepte .

              Naar het kasteel is het even zoeken .

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: Kasteel Terlaemen

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Fraaie compo en doorkijkje naar het kasteel. Zeker een mooie dieptewerking door de bomen in de voorgrond. Scherpte komt een beetje prikkerig over.
                Is 3D Johan zodat je de naaldjes van de den kan voelen
                Komt idd door flickr denk ik . Ik heb gemerkt dat je hoe groter je het formaat upload in flickr en daarna kleiner laat zien op BD onnodig veel verscherping krijgt. Ik load tegenwoordig met max1200 pixels en 78ppi op en heb sindsdien minder last van onnodige verscherping
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Kasteel Terlaemen

                  mooie foto maar ik zou het contrast een beetje verhogen ,over die scherpte is al gezegd , en ik zocht ook even naar de titel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kasteel Terlaemen

                    Een klein kasteeltje, deed mij onwillekeurig even denken aan een dikke halve eeuw geleden ergens in Brussel ...
                    al stond dat daar niet in dergelijk fraai kader, mooie compo !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kasteel Terlaemen

                      Mooi - maar de verscherping vind ik er een beetje over
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kasteel Terlaemen

                        Goede diepte in je foto. Ben ook voorstander van wat meer contrast. Vooraan valt het "nerveuze" wel wat op.

                        Comment

                        Working...
                        X