Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shakadang Trail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Shakadang Trail

    In het prachtige Taroko gebied (Taiwan) zijn veel trails uitgezet.
    Een daarvan is de Shakadang, die voert door een prachtige kloof.

    Shakadang Trail.



    De persoon heb ik bewust laten staan om de verhoudingen, en om een kijkpunt te hebben.
    Zonder dwaalde ik teveel naar mijn zin.
    Bedankt alvast voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 29 maart 2018, 10:52.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Shakadang Trail

    Prachtige locatie Johan en heel mooi vastgelegd hoor, pola gebruikt ?
    Goed met de persoon erbij, nu krijg je een mooie referentie qua grootte

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Shakadang Trail

      Bedankt voor het compliment, Sieg. Inderdaad een pola gebruikt. (goed gezien)
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Shakadang Trail

        De naam van de trail is al mooi, knap beeld ook !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Shakadang Trail

          Mooie locatie en knap vastgelegd. Inderdaad goed idee om de stenen in het water zichtbaar te maken.
          Er zit ook veel diepte in. Spijtig dat die wandelaar een soort boodschappentas draagt in plaats van een rugzakje. Er staat daar toch geen winkeltje achter de hoek?
          grts,
          Raf.

          Comment


          • #6
            Re: Shakadang Trail

            Ziet er indrukwekkend uit... en dat heb je mooi vastgelegd
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Shakadang Trail

              Weer heel mooie/natuurlijke kleuren heb je hier Johan.
              Ik had misschien aan de bovenkant er een stukje afgedaan, zodat het stukje witte lucht weg is.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Shakadang Trail

                knap en het manneke een meerwaarde
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Shakadang Trail

                  Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                  Weer heel mooie/natuurlijke kleuren heb je hier Johan.
                  Ik had misschien aan de bovenkant er een stukje afgedaan, zodat het stukje witte lucht weg is.
                  Ik volg, hoeft niet voor mij maar geeft een grootser gevoel voor mij.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shakadang Trail

                    ik sluit me aan bij de voorgangers Johan...mooie omgeving om te vertoeven .........dito beeld natuurlijk...

                    Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shakadang Trail

                      Weer bedankt voor de reacties.
                      Aan diegenen die willen snijden. Ik vraag me echt serieus af als jullie zo'n voorstel doen, heb je het dan ook zelf bekeken ?
                      Ik sta open voor elk voorstel, dus het eerste wat ik deed was scrollen, om te zien wat er gebeurt.
                      Als je de lucht afsnijdt, gaat ook de mooie groene bovenkader verloren. Verder gaat de foto er zeer plat uitzien, omdat dat stukje lucht nou net zorgt voor diepte.
                      Misschien dat ik het helemaal mis heb, maar het voorstel gaat tegen mijn gevoel in.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shakadang Trail

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Weer bedankt voor de reacties.
                        Aan diegenen die willen snijden. Ik vraag me echt serieus af als jullie zo'n voorstel doen, heb je het dan ook zelf bekeken ?
                        Ik sta open voor elk voorstel, dus het eerste wat ik deed was scrollen, om te zien wat er gebeurt.
                        Als je de lucht afsnijdt, gaat ook de mooie groene bovenkader verloren. Verder gaat de foto er zeer plat uitzien, omdat dat stukje lucht nou net zorgt voor diepte.
                        Misschien dat ik het helemaal mis heb, maar het voorstel gaat tegen mijn gevoel in.
                        We snijden, knippen, plakken en gommen zo graag, we maken altijd ONZE foto terwijl we die van anderen bekijken en de visie van die maker zouden moeten ontleden - we aanvaarden wél een foto als die van een gerenomeerd of bekend fotograaf is. Dit is al jaren zo en zal niet veranderen want we zijn grotendeels egoïsten.
                        Een inhoudelijk knappe opname waar grotendeels toch alles in aanwezig is, je ziet het en houdt er van, of .......
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shakadang Trail

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          Weer bedankt voor de reacties.
                          Aan diegenen die willen snijden. Ik vraag me echt serieus af als jullie zo'n voorstel doen, heb je het dan ook zelf bekeken ?
                          Ik sta open voor elk voorstel, dus het eerste wat ik deed was scrollen, om te zien wat er gebeurt.
                          Als je de lucht afsnijdt, gaat ook de mooie groene bovenkader verloren. Verder gaat de foto er zeer plat uitzien, omdat dat stukje lucht nou net zorgt voor diepte.
                          Misschien dat ik het helemaal mis heb, maar het voorstel gaat tegen mijn gevoel in.
                          Dat is idd wat ik doe Johan, eens even scrollen ;-)
                          Ik vond dat het lichte vlekje net de aandacht van de rest van de foto weg trok, van daar mijn opmerking
                          (je oog wordt automatisch naar lichte delen getrokken).

                          Maar dat is slechts mijn idee he.
                          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                          Website - 500px - Instagram

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shakadang Trail

                            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            We snijden, knippen, plakken en gommen zo graag, we maken altijd ONZE foto terwijl we die van anderen bekijken en de visie van die maker zouden moeten ontleden - we aanvaarden wél een foto als die van een gerenomeerd of bekend fotograaf is. Dit is al jaren zo en zal niet veranderen want we zijn grotendeels egoïsten.
                            Een inhoudelijk knappe opname waar grotendeels toch alles in aanwezig is, je ziet het en houdt er van, of .......
                            Ik deel je mening, zeker als het over showcase foto's gaat lijkt het me dat de foto de definitieve versie is die de fotograaf aan de wereld wil tonen.
                            Tijdens een fototentoonstelling heb ik nog niemand gezien die foto's herkadreert of bijsnijdt.

                            Maar terug naar de foto dus.

                            Ik vind het een mooi beeld en de persoon in de foto zorgt inderdaad voor het duidelijk weergeven van de verhoudingen in de imposante omgeving.
                            Knap werk van de fotograaf dus.
                            vriendelijke groeten, Kurt
                            Mijn foto's
                            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shakadang Trail

                              mooi beeld, de nevel op de heuvel geeft dat deel meer diepte.
                              als ik de voorgaande reacties opvolg, mag er op een "showcase" alleen een "bravo"volgen en geen opbouwende opmerkingen. Die zal ik dus inslikken.
                              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                              Comment

                              Working...
                              X