Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bretoense rotskust.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bretoense rotskust.

    [IMG][/IMG]


    ISO: 200
    f: 8
    1/800
    24mm


    Graag wat feedback AUB

  • #2
    Re: Bretoense rotskust.

    Ik vind het een rare compo. 80% van de foto is lucht, en die is hier nu niet echt interessant te noemen.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Bretoense rotskust.

      Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
      Ik vind het een rare compo. 80% van de foto is lucht, en die is hier nu niet echt interessant te noemen.
      vind ik ook, aan de Bretonse kusten zijn er zeker met die prachtige rotskusten andere compo's te realiseren. just my 2 cts.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Bretoense rotskust.

        Ik moet bovenstaande toch wel volgen, eigenaardig gekozen compo
        Het lijkt wel alsof de onderkant is afgesneden en er bovenaan, waar niks te zien is, teveel in beeld is gekomen
        Maak er een pano van waarbij je een heel stuk van de bovenkant afhaalt en hij wordt al veel beter

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bretoense rotskust.

          Ik ga ook mee met bovenstaande meningen..Kwa compo valt er daar heel veel meer uit te halen met die mooie rotsen.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Bretoense rotskust.

            't Ja, ik vind het eigenlijk nog ergere dat niks scherp is, mat dit formaat kan je nog vele kanten op, mooi zal het echter nooit worden.
            Die rotsen links staan niet echt op de juiste plaats, precies of je er zo tegen ga lopen.
            Niet getreurd en op naar de volgende.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Bretoense rotskust.

              Ik ga niet meer olie op het vuur gooien, maar je vraagt om feedback, dus ik heb nog andere brandstof.
              Midden op de dag zal bij zo'n foto het histogram helemaal vol zijn. De foto oogt bij gebrek daaraan, nogal vlak.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Bretoense rotskust.

                Aan allen bedankt voor de respons. Ik heb de verkeerde gepost. Bij deze die ik wou posten had ik een deel van lucht weglaten. We zullen het zo maar laten. Op naar de volgende.
                Mvg Suske

                Comment

                Working...
                X