Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit het archief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Uit het archief

    herbewerking van een foto uit het archief van 2010.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Uit het archief

    Even de verbrandingsoven aangestoken Kurt. De Mont-Saint Michel is gelukkig gevrijwaard gebleven. Voor mij interessant maar te hard. Niet getreurd hoor, je zal voldoende bijval krijgen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Uit het archief

      Ik wist niet dat er naast de mont saint michel nog een rots in de zee was.
      Voor mij is deze foto af. De lucht is inderdaad wat hard, maar persoonlijk houd ik daar wel van.

      Comment


      • #4
        Re: Uit het archief

        Indrukwekkend, die lucht. Maar waarom die kader? Ik zie de meerwaarde er niet van, persoonlijk leidt het me eigenlijk vooral af.

        Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
        Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

        Comment


        • #5
          Re: Uit het archief

          Mooi weids beeld Kurt, inderdaad redelijk fel afgewerkt maar dat moet soms wel eens kunnen want de natuur doet soms rare dingen met de lucht

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Uit het archief

            Prachtige lucht en kleuren. En niet te vergeten het mooie patroon van stroomgeulen.
            Goed idee om het eens van wat verderaf te fotograferen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Uit het archief

              Schitterende lucht hier Kurt..En de Mont Saint Michel staat er klein op maar groot genoeg om toch genoeg aandacht te krijgen en herkenbaar te zijn..Origineel en erg mooi..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Uit het archief

                mooie kleuren in de wolken. prachtige foto.
                Groetjes, Herman.
                Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                Comment


                • #9
                  Re: Uit het archief

                  Mooi geheel en prachtig hoe de zon zijn laatste kracht geeft.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uit het archief

                    Ik vind dit prachtig Kurt !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uit het archief

                      Voor mij is het vooral het weidse dat me aanspreek. Inderdaad een goed idee om eens een foto van de Mont van op afstand te nemen.
                      grts,
                      Raf.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uit het archief

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Even de verbrandingsoven aangestoken Kurt. De Mont-Saint Michel is gelukkig gevrijwaard gebleven. Voor mij interessant maar te hard. Niet getreurd hoor, je zal voldoende bijval krijgen.
                        Bij een heel kleurige zonsondergang zoals deze durf ik al wel eens uit de band springen Raymond. Eigenlijk vooral iets donkerder afgewerkt met een beetje meer contrast dat in dit soort van foto's meteen een groot effect resulteert. De verbrandingsoven die stond al aan en was zo één van die unieke natuurfenomenen.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment

                        Working...
                        X