Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroege herfstdreef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vroege herfstdreef

    Als je er vroeg bij bent of interessante momenten je welkom heten dan kan je mooie foto's maken, maar dat weten ze hier al allemaal. Eentje uit Tervuren ook al doet dit weinig terzake, denk ik toch.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Vroege herfstdreef

    fijn experiment, maar ik ben niet echt fan van het grote witte gat.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Vroege herfstdreef

      Ik hou wel van creatieve fotografie/editing en de idee hierachter zit wel goed.
      Het "witte gat" achteraan gaat ook voor mij maar dan steekt de rest van de lichte delen wat tegen omdat die imo teveel in het grijs zitten ipv wit. Misschien heb ik het wel over wat meer selectief licht/contrast.

      Comment


      • #4
        Re: Vroege herfstdreef

        Het licht aan het einde spreekt voor mij tot de verbeelding en vind het wel kunnen
        Mooie opname Raymond waarbij de bewerking ook wel passend is in het geheel

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Vroege herfstdreef

          Weer iets heel aparts. Mooi gedaan.
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: Vroege herfstdreef

            Fijne compo met een prachtige diepte.
            Flink creatief met de PS-kwast geweest, wat ik aan de linkerkant zeer waardeer door de oplichtende blaadjes.
            Aan de rechterkant valt de verticale lichte baan wel een beetje op. Of heeft het een bedoeling die ik niet begrijp ?
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Vroege herfstdreef

              Het weglaten van alle kleur maakt hier de compo des te sprekender, chapaeu in ieder geval weer voor de creativiteit en zeker ook originaliteit..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Vroege herfstdreef

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Fijne compo met een prachtige diepte.
                Flink creatief met de PS-kwast geweest, wat ik aan de linkerkant zeer waardeer door de oplichtende blaadjes.
                Aan de rechterkant valt de verticale lichte baan wel een beetje op. Of heeft het een bedoeling die ik niet begrijp ?
                Goed opgemerkt Johan doch aan die kant is het open veld, geen donker bos dus, vandaar.

                @ Jos 82 : Met je opmerking van " originaliteit" ben ik in de wolken Jos Moest ik dat steeds kunnen verwezenlijken was ik de koning te rijk !

                Iedereen bedankt voor het kijken en vooral het schrijven.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Vroege herfstdreef

                  awel typisch jou stijl al kan ik deze wel smaken , vind de sfeer heel spannend (als ik het juiste woord gebruik ) die witte vlek stoort mij hier niet ,het roept bij vooral veel vraagtekens op , het onbekende einddoel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vroege herfstdreef

                    Heb ik een paar dagen de andere kant op gekeken, staat deze er. Gemist dus.
                    Fraai. Wel ff wennen aan het (te?) sterk gecreëerde witte "einddoel", waarbij -als ik er langer over nadenk- toch wel weer heel veel in gezien kan worden (en daardoor dit beeld dus toch sterker maakt);
                    iets sinisters, iets bovenaards, iets goddelijks, iets zoals ze dat ook vaak doen in films als het gaat over geesten of aanverwante.

                    Mooi gebruik van het effectwerk, waarbij je -daar ben ik bijna zeker van- het witte gat doelbewust hebt laten verdwijnen.
                    Er zit nog steeds enig detail in.

                    Doet me ook sterk denken aan de historische afdrukken met die zilverachtige metaalglans.

                    Groet,
                    Ruud

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vroege herfstdreef

                      het licht van de engel die neerdaalt
                      Mooi gedaan
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vroege herfstdreef

                        De kantjes vind ik knap, het heldere gat ... weet niet goed
                        Ik denk dat dit GR zijn weg naar de hemel moet zijn ... hoewel ik denk dat Sinte Pieter daar een stokje zal voor steken
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X