Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breaking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Breaking

    DSC_0204 by lennert trevels, on Flickr

  • #2
    Re: Breaking

    De foto ademt een mooie zachte sfeer uit. Eenvoudig maar geslaagd.
    https://sweet-flight.com/
    Come fly with me
    Vriendelijke groeten, Inge

    Comment


    • #3
      Re: Breaking

      Hele mooie sfeer, maar er is precies iets mis met de kleuren... althans op mijn scherm.
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Breaking

        Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
        Hele mooie sfeer, maar er is precies iets mis met de kleuren... althans op mijn scherm.
        De sfeer is in ieder geval dik in orde. Wat er eventueel mis is, kan ik mijn vinger ook niet op leggen.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Breaking

          Sfeervol maar voor mij net wat een te groot stuk uitgebrand rond de zon
          Kleuren zijn inderdaad heel apart, zeker in de lucht

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Breaking

            Ik vind die ingetogen kleuren wel geslaagd (de "instagram look").
            Maar zou wat van de voorgrond af doen.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Breaking

              Het zonnetje is wat uitgebrand, maar buiten dat toch wel knap hoor met zoveel tegenlicht en dan veel detail in schaduwen...Denk HDR toegepast.

              Alles is natuurlijk smaakgebonden, maar persoonlijk zou ik de magentazweem toch proberen weg te halen, is alleen vrij lastig heb hem eens ingeladen, en simpel even klikken op het paars in de wolk geeft niet het gewenste effect.
              Met een beetje spelen met apparte aanpassingen voor lucht en voorgrond zou ik tot zoiets komen..KLIK, heb ook de voorgrond iets donkerder getrokken om het wat natuurlijker te laten ogen.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Breaking

                Wauw Jos echt een mooie verbetering

                Comment


                • #9
                  Re: Breaking

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                  Alles is natuurlijk smaakgebonden, maar persoonlijk zou ik de magentazweem toch proberen weg te halen, is alleen vrij lastig heb hem eens ingeladen, en simpel even klikken op het paars in de wolk geeft niet het gewenste effect.
                  Met een beetje spelen met apparte aanpassingen voor lucht en voorgrond zou ik tot zoiets komen..KLIK, heb ook de voorgrond iets donkerder getrokken om het wat natuurlijker te laten ogen.
                  De kleuren mogen dan misschien wat natuurlijker ogen, de foto hierboven spreekt me veel meer aan omwille van de sfeer die het uit straalt. Ik blijf het een prachtige foto vinden. Voor mij moet er niets aan veranderen.
                  https://sweet-flight.com/
                  Come fly with me
                  Vriendelijke groeten, Inge

                  Comment


                  • #10
                    Re: Breaking

                    Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                    Het zonnetje is wat uitgebrand, maar buiten dat toch wel knap hoor met zoveel tegenlicht en dan veel detail in schaduwen...Denk HDR toegepast.

                    Alles is natuurlijk smaakgebonden, maar persoonlijk zou ik de magentazweem toch proberen weg te halen, is alleen vrij lastig heb hem eens ingeladen, en simpel even klikken op het paars in de wolk geeft niet het gewenste effect.
                    Met een beetje spelen met apparte aanpassingen voor lucht en voorgrond zou ik tot zoiets komen..KLIK, heb ook de voorgrond iets donkerder getrokken om het wat natuurlijker te laten ogen.
                    Voor mij toch absoluut het origineel hoor. in jouw "oplossing" lijkt me er toch wel een groenzweem te zitten, jos ?
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment

                    Working...
                    X