Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gurgltal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Gurgltal

    Deze foto heb ik genomen terwijl we door het Gurgldal gleden, de beweging vond ik een surplus.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Gurgltal

    Mooie lichtval, kleuren en vlakverdeling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Gurgltal

      ik vind hier vooral de lucht en de berg met de schaduwen mooi
      die bewegingsonscherpte is voor mij iets minder , miss dat stukje er af doen tot juist rechts tegen die gebogen lijn met het huisje als vertrekpunt ?

      Comment


      • #4
        Re: Gurgltal

        Zoals ik verwachtte krijgt deze wat minder commentaar, is ook geen spektakelfoto. In 'postkaartformaat' komt het totaalbeeld niet over zoals zou moeten want in 't groot (op mijn scherm/ en print) is de foto veel beter van informatie. M.a.w. valt me ook wat tegen hier op het forum. Maar niet langer gezeurd en naar de volgende Patrick en Johan oprechte dank voor jullie reactie.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Gurgltal

          zoals je zelf aangeeft, de foto komt niet echt interessant over. Alhoewel het uiteraard wel de streek is zoals ze is.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Gurgltal

            Mooi hoe het licht hier speelt in het dal, dat gezegd zijnde, meestal komt een locatie minder goed over op een kleine afbeelding
            Op het moment zelf als je daar staat komt het meestal veel mooier over vind ik

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Gurgltal

              De beweging in het voorste gedeelte ook niet zo mijn ding, maar buiten dat zeer zeker toch de moeite..Pracht omgeving en mooi licht in de vallei.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X