Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omdat het die tijd is

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Omdat het die tijd is

    Post ik er ook is eentje van de herfst, al is deze van enkele jaren geleden maar herbewerkt. Het blauwe water kan onnatuurlijk overkomen maar is een artistieke vrijheid om te contrasteren met het oranje van de blaadjes.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Omdat het die tijd is

    Mooie detailopname Kurt, de kleurige blaadjes contrasteren goed met de rest

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Omdat het die tijd is

      Goede keuze vind ik. Het licht zit zalig.

      Comment


      • #4
        Re: Omdat het die tijd is

        Je begeleidende uitleg hoeft in principe niet maar begeleid de foto in zijn zeggingskracht en de voorstelling is prachtig. Alleen mocht voor mij het water wat minder spinnewebneigingen vertonen.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Omdat het die tijd is

          Prachtig spel van licht en donker. De opmerking over het water kan ik inkomen. Sluitertijd wat te lang misschien en daardoor die spinneweblijntjes.
          grts,
          Raf.

          Comment


          • #6
            Re: Omdat het die tijd is

            Knap van licht en mooie compo !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Omdat het die tijd is

              die blaadjes vooraan maken eigenlijk de foto ,weet niet of ik direct zou gekozen hebben voor zo een lange sluitertijd ,maar het past wel ,vooral het licht vooraan op die blaadjes is prachtig

              Comment


              • #8
                Re: Omdat het die tijd is

                Mij valt vooral de 2 mooi helder verlichte delen, onder en boven de waterval, in de foto op. Vooral de blaadjes die daar zo mooi zijn gaan liggen, baden in het zonlicht
                De sluitertijd vind ik prachtig. Ik hou wel van zo'n "vitrage-watervalletje".
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Omdat het die tijd is

                  Dank voor de reacties. Begrijp dat sluitertijd kwestie van smaak is.
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment

                  Working...
                  X