Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreaming of far-away places

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dreaming of far-away places

    https://sweet-flight.com/
    Come fly with me
    Vriendelijke groeten, Inge

  • #2
    Re: Dreaming of far-away places

    mooi maar ik zou het onderste onscherpe gedeelte verwijderen tot de horizon op ong 1/3 komt te liggen ,werkt storend en je aandacht wordt eerst naar daar afgeleid
    ook zou ik het geheel wat ophelderen,tenminste als je in RAW hebt gewerkt ,anders zal je nogal snel ruis krijgen .

    Comment


    • #3
      Re: Dreaming of far-away places

      Dreaming of far-away places
      Ik heb meer een gevoel van opgesloten te zitten, dit wordt dan nog eens benadrukt door de toch zware donkerblauwe lucht
      De voorgrond uit focus kan voor mij wel, het is eens wat anders, doch zou ik wel dat zwarte stukje wegclonen want daar gaat de aandacht naartoe

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Dreaming of far-away places

        Een mooie foto waar (behalve snijden)echt niet veel aan hoeft te gebeuren. De originele insteek is goed gevonden.
        Ik zou voor de optie gaan om er gewoon een vierkant formaat van te maken. Dan is het opgesloten gevoel van Sieg ook heel anders, omdat je dan gelijk tussendoor de palen kijkt.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Dreaming of far-away places

          Volg hier ook bovenstaande wel..Stuk croppen vanaf onderen en je hebt een erg mooi en minimlaistisch beeld.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Dreaming of far-away places

            Dankjewel allemaal voor de commentaren. Het voorste stuk had ik gekozen omwille van het versterken van het dromerig effect. Maar wellicht mag dit inderdaad wat minder plaats innemen in de foto (en dus een stukje weg nemen). Aangezien ik de foto in RAW genomen heb, kan ik zeker verder aan de slag met jullie opmerkingen.
            https://sweet-flight.com/
            Come fly with me
            Vriendelijke groeten, Inge

            Comment


            • #7
              Re: Dreaming of far-away places

              Ik volg ivm het croppen maar zeker niet tot een vierkant. Een stukje onscherpte vooraan lijkt me essentieel voor de sfeer van het beeld. Van de lucht zou ik ook niets afdoen. Zou een centimetertje of twee nemen om er af te doen onderaan. En als is dat een persoonlijke keuze natuurlijk maar zou ook de handtekening weglaten want die trekt toch wel wat aandacht van je mooie beeld weg.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment

              Working...
              X