Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een portretje van Lago di Braies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Een portretje van Lago di Braies

    Portretstand om een impressie te geven van de dimensies.

    Net zoals bij de vorige is er geen saturatie toegevoegd en zijn de kleuren "naturel"




    Dank voor het kijken

    ps. Ik heb bij de vorige foto even de verscherping nagekeken. Deze was echt minimum en ik heb niet extra verscherpt voor de verkleining. Ik heb de indruk dat als ik hem hier post in een kleiner formaat dan de versie op Flickr er iets met de scherpte gebeurt.
    Last edited by philitalia; 28 september 2017, 08:44.
    Mvg Philip

  • #2
    Re: Een portretje van Lago di Braies

    Indrukwekkend en heel mooie natuurlijke kleuren, zo herinner ik me ook de kleur van de bergmeertjes
    Goed gekozen om hier in verticale stand je opname te maken, doch had ik liever ook wat meer ruimte onderaan gezien
    Als er meer ruimte onder de bootjes had gezeten had dit nog meer de grootsheid benadrukt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Een portretje van Lago di Braies

      flickr is niet ideaal om hier dingetjes te tonen ivm de scherpte.

      fijne foto, al volg ik Sieg ivm de opmerking van de onderkant.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Een portretje van Lago di Braies

        Op het origineel is er iets meer ruimte onder het bootje (niet enorm veel, enkele millimeters) maar bij het verkleinen is er blijkbaar een stukje verloren gegaan.

        Dat is natuurlijk het ideale excuus om nog eens terug te gaan met een breedhoeklens
        Mvg Philip

        Comment


        • #5
          Re: Een portretje van Lago di Braies

          Zeker mooi zo, helemaal van onder naar boven. Inderdaad een stukje erbij vanonder, was net wat beter geweest.
          Wie mijn http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html heeft gezien, weet dat er aan Flickr niets mankeert.
          De Dropbox-versie heb ik per ongeluk verwijdert.
          Echter : Als je 1024 post, dan ook de foto in dezelfde grootte bij de host (welke dan ook) neerzetten.
          Als je verkleind moet je altijd na-verscherpen.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Een portretje van Lago di Braies

            Heel mooi opgebouwd beeld dit..De bootjes maken hier het gebergte nog imposanter...De kleur van het water ook erg mooi..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Een portretje van Lago di Braies

              Zoals je al weet is dit meer me bekend en uitgelezen om foto's te schieten zoals deze die de imposantheid aan de ene kant laat zien om dan nog te zwijgen van de kleurnuances en contrasten door het glijden van de zon ! Heb je daar ook geklommen ?
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Een portretje van Lago di Braies

                Dank voor de reacties.

                @Johan : dank voor de tip. Sinds de nieuwe versie van C1 is de standaardverkleining voor web naar 1600px gebracht. Ik heb ondertussen handmatig een profiel ingegeven met 1024px. Ik ben benieuwd naar het verschil.

                @Raymond : Jammer genoeg is klimmen met mijn rug uit den boze. Zelfs dat pad rondom volgen gaf me soms al problemen. Ik ben op dat strand zelfs uitgeschoven en op mijn waardevolle attributen (niet de camera) gevallen

                De hele regio is me enorm bevallen en ik hoop zeker nog eens terug te gaan ... in een ander seizoen.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Een portretje van Lago di Braies

                  Indrukwekkend en dat wordt nog versterkt door die pietluttig lijkende bootjes
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X