Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Netten


    Landschapje in tegenlicht, gedomineerd door het vissersleven.




  • #2
    Re: Netten

    Mooi met al die lijnen die naar de bootjes toewijzen
    Beetje spijtig wel van de rechterkant die zo rommelig is, kan jij weinig aan doen natuurlijk
    Zou mss ook wel goed uitkomen in zw-wt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Netten

      De lijnen zijn een factor van grote betekenis .
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Netten

        Heel speciaal met al die netten. Mooie en exotische foto
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Netten

          Prachtige compo. Goed gezien en vastgelegd. (In je bewerking zou ik nog iets doen aan de kleurtoon van het blauw in de lucht, de hooglichten wat laten zakken en beetje contrast toevoegen in de foto, geeft hem wat meer punch)
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Netten

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooi met al die lijnen die naar de bootjes toewijzen
            Beetje spijtig wel van de rechterkant die zo rommelig is, kan jij weinig aan doen natuurlijk
            Zou mss ook wel goed uitkomen in zw-wt

            grts
            Sieg
            Kan het niet beter verwoorden dit, de voorgrond vind ik wel heel bijzonder, knap lijnenspel..
            Betreft de iets minder interessante rechterkant....Vierkant formaat zou deze foto best kunnen hebben denk ik..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Netten

              Bedankt voor de reacties. Hij zal in 't vierkant in mijn album komen. Bedankt voor die tip

              Comment


              • #8
                Re: Netten

                Ik volg de reacties i.v.m. de rechterkant. In het vierkant gaat de compo beter ogen met het rechterdeel afgesneden.

                Verder heel interessant hoe de lijnen in de netten naar de boten leiden en hoe die boten dan uiteindelijk naar de zonneharp leiden .

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: Netten

                  De rechterkant stoort mij niet omdat dit kleine deel deel uitmaakt van de ganse presentatie en inhoud - maar het kan er altijd afgesneden worden. De foto vind ik subliem door zijn lijnenspel en vooral door zijn aantrekkelijke sfeer. Super
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Netten

                    Ik zou deze ook wel eens in een vierkant formaat willen zien, maar ook ik stoor me niet echt aan de rechterkant, je oog wordt door het lijnenspel meegenomen naar de bootjes. Mooi. De wat uitgewassen kleuren creëeren hier een aparte sfeer
                    https://www.behance.net/Lynx1966

                    Comment


                    • #11
                      Re: Netten

                      knappe foto ,ik volg de vorige commentaren en vooral de positieve

                      Comment


                      • #12
                        Re: Netten

                        ik vind deze mooi zoals die is
                        denk dat bij een vierkante uitsnede de sterke diagonalen lijnen uit je foto verdwijnen
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment

                        Working...
                        X