Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonsondergang aan het kanaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] zonsondergang aan het kanaal

    .





    Zeker klikken


    Bedankt alvast voor het kijken en voor de reacties.


    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: zonsondergang aan het kanaal

    oei geen reacties ? slechte plaat ?
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: zonsondergang aan het kanaal

      Denk dat de kleur de oorzaak is 😉

      Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: zonsondergang aan het kanaal

        Mooie compo maar de kleur en dat sombere is wat wennen
        beetje geduld hé Eddy, ik ben lang niet niet alle dagen in elk forumonderdeel
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: zonsondergang aan het kanaal

          test met haida ND filter-blijkbaar niet zo geslaagd dan.
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: zonsondergang aan het kanaal

            Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
            test met haida ND filter-blijkbaar niet zo geslaagd dan.
            Je staat niet dikwijls open voor kritiek, maar toch wil ik je helpen.
            Bij mijn 10 stops B+W is het niet anders, maar gewoon een correctie van de WB doen, en het is gefikst.
            B+W zijn optisch perfect,maar hebben bijna allemaal een "tintje". Zelfs het UV-filter. (dat ik zelden gebruik)
            Ik heb overigens ook Maruba filters(de duurdere versie) en die hebben dat niet.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: zonsondergang aan het kanaal

              johan heeft gelijk, ik heb het zelfde ondervonden bij mij groene tint

              Comment


              • #8
                Re: zonsondergang aan het kanaal

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Je staat niet dikwijls open voor kritiek, maar toch wil ik je helpen.
                Bij mijn 10 stops B+W is het niet anders, maar gewoon een correctie van de WB doen, en het is gefikst.
                B+W zijn optisch perfect,maar hebben bijna allemaal een "tintje". Zelfs het UV-filter. (dat ik zelden gebruik)
                Ik heb overigens ook Maruba filters(de duurdere versie) en die hebben dat niet.
                Bedankt voor de reactie, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet waar U dat nu weer haalt, dat ik niet dikwijls open sta voor kritiek ...... want ik reageer praktisch nooit op welke reactie dan ook op mijn posts... wat de filters betreft ik heb indertijd zeer dure Lee's gehad maar snel weer verkocht.. was mijn ding niet, ben nu terug aan het overwegen om te testen met diverse ND filters tot ik (hopelijk) mijn gading vind. Ik kan echter maar enkel vaststellen dat eenderwelke filter een kleureffect heeft.
                nikon coolpix s9100

                Comment

                Working...
                X