Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogels in de mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vogels in de mist

    .






    Bedankt alvast voor het kijken en voor de reacties.


    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Vogels in de mist

    Ben nog even naar de vorige gaan kijken
    Ik vind deze nog beter, door de spiegeling en het ontbreken ervan.
    Knap
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Vogels in de mist

      ook deze vind ik super ,knap Eddy
      wat ook een optie zou zijn in dit geval ,is die reiger met een tele nemen samen met die spiegeling

      Comment


      • #4
        Re: Vogels in de mist

        Ik vind deze compositie wel leuk en een goede verdeling van de aandachttrekkers


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Vogels in de mist

          Zeker ook mooi, maar de belichting onder en boven, is de wereld op zijn kop.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Vogels in de mist

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Zeker ook mooi, maar de belichting onder en boven, is de wereld op zijn kop.
            ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is zeker niet de wereld op zijn kop... het versleten adagio van de weerspiegeling kan nooit helderder zijn dan... is inderdaad een versleten adagio
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Vogels in de mist

              Mooi gedaan Eddy.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Vogels in de mist

                Een hele mooie. En de sfeer.... prachtig
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                Comment


                • #9
                  Re: Vogels in de mist

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Zeker ook mooi, maar de belichting onder en boven, is de wereld op zijn kop.
                  Dat hangt van de bewerking af, en die is er hier zeer duidelijk.(en dat is de keuze van de fotograaf) Dit is een prachtplaat.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vogels in de mist

                    Net als de vorige foto gewoon super.

                    Twdigit.


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
                    EOS 10 Glas 28-105 70-210

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vogels in de mist

                      prachtig
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vogels in de mist

                        Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                        ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is zeker niet de wereld op zijn kop... het versleten adagio van de weerspiegeling kan nooit helderder zijn dan... is inderdaad een versleten adagio
                        Meningen en smaken mogen van mij (met respect) gerust afwijken. Maar ik zal het in dit geval beter proberen uit te leggen.
                        Je vorige foto straalde een en al rust uit. Heel mooi !
                        Maar bij deze, is er door de bewerking een lichte (saaie)vlek te zien die alle aandacht, van het mooie weg trekt !
                        Een perfect uitgebalanceerde foto is zeker geen versleten adagio, maar is pas sinds enige jaren mogelijk. (schijnbaar niet voor iedereen)
                        Een gradueel filter gebruikte ik al op mijn analoge camera !
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vogels in de mist

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          Meningen en smaken mogen van mij (met respect) gerust afwijken. Maar ik zal het in dit geval beter proberen uit te leggen.
                          Je vorige foto straalde een en al rust uit. Heel mooi !
                          Maar bij deze, is er door de bewerking een lichte (saaie)vlek te zien die alle aandacht, van het mooie weg trekt !
                          Een perfect uitgebalanceerde foto is zeker geen versleten adagio, maar is pas sinds enige jaren mogelijk. (schijnbaar niet voor iedereen)
                          Een gradueel filter gebruikte ik al op mijn analoge camera !
                          sorry dat ik u moet ontgoochelen maar er is aan deze foto praktisch niets bewerkt... de weerspiegeling is zoals ze was en te wijten aan de mist die het oorspronkelijke vervaagde... mijn fotos zijn over het algemeen zeer weinig bewerkt (buiten wat verscherpen) en een gradueel filter gebruik ik niet (ben ik te lui voor )
                          en ik zocht geen uitbalancering, maar eerder de werkelijkheid...
                          nikon coolpix s9100

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vogels in de mist

                            Dikke proficiat met je HoF
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vogels in de mist

                              ik ben ff in de war, niet dat deze niet in de HOF mag staan, begrijp me niet verkeerd,
                              maar kan het zijn dat dit een vergissing is? vorige week stond een bijna identieke al in de HOF en deze is gepost op 15/7,
                              valt deze dan niet buiten de voorwaarden om gekozen te worden voor de HOF?
                              er zijn toch heel wat andere kandidaten die vorige week gepost hebben en dus wel binnen de (tijds)voorwaarden vallen?
                              of ben ik verkeerd?
                              groeten, Kristof
                              Canon EOS 5D mkII

                              Comment

                              Working...
                              X