Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in Barcelona

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] in Barcelona

    [IMG]032kopie by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: in Barcelona

    Mooi panorama - maar de lucht ziet er niet echt "gezond" uit : realiteit of bewerking ?
    Denk dat je ook nog lenscorrectie moet toepassen om trap en leuning recht te krijgen
    De pet met het Barcelona opschrift is leuk
    Het afsnijden van de handen wat ongelukkig
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: in Barcelona

      kan volgen, de schaduw in rechter hoek is die van u?

      Comment


      • #4
        Re: in Barcelona

        Ben nog nooit in Barcelona geweest en nu mag ik over de schouders meekijken op een uitnodigende stad met heelwat belevenissen, zo lijkt me toch. Mooie opname
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: in Barcelona

          trekt kwa sfeer wat op de kunstberg in Brussel, daar kan je ook zo over de stad heen kijken.

          op één of andere manier hou ik niet van het licht in de voorgrond op de mensen. lijkt me wat HDR achtig, of de schaduwen wat te veel opgetrokken ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: in Barcelona

            Heb de foto al een paar keer bekeken en vraag me af of die mensen nu een meerwaarde geven aan dit beeld? (plaatsing)
            MVG. Hugo

            Comment


            • #7
              Re: in Barcelona

              Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
              Heb de foto al een paar keer bekeken en vraag me af of die mensen nu een meerwaarde geven aan dit beeld? (plaatsing)
              Het gevoel om even `mee` te zijn in het wonderbaarlijke Barcelona
              is uitnodigend en prikkelend. Citytrip en vakantiegevoel onder een
              dak. Ik mag dit zeer mooi vinden...

              Comment


              • #8
                Re: in Barcelona

                Indien mogelijk had ik iets meer naar rechts gestapt om die zuilen tussen de 2 standbeelden te krijgen (geen idee of dit ook mogelijk was) en ook iets naar voren om die 2 niet in beeld te hebben maar wel de muzikant. Iets teveel bewerkt naar mijn smaak en inderdaad spijtig van die handen. Anders wel een mooi beeld van de stad weergegeven en leuke zonnige vakantiesfeer. Veel detail opmerkingen gegeven maar al bij al vind ik het een mooie foto.
                Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                Comment


                • #9
                  Re: in Barcelona

                  Bedankt voor de reacties en het kijken!
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • #10
                    Re: in Barcelona

                    Ik lees geen reactie over de muzikant die helaas in de schaduw zit, jammer van dat laatste. Maar eigenlijk maakt dit me niet veel uit want er zijn zó veel aandachtspunten in deze opname dat het me al duizelt...
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: in Barcelona

                      Het is zoals met alles: je moet ervan houden, van dergelijke drukke opnames
                      en toevallig doe ik dat. Het geeft me voldoende om me te verplaatsen naar de
                      plaats van de opname en van daar uit de stad te verkennen.

                      Comment

                      Working...
                      X