Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Green Wales

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Green Wales

    Noord-Wales is overdadig groen. Het verblijf aldaar was letterlijk stormachtig met zware bewolking, regen, harde wind en gelukkig af en toe een piepzonnetje, alles behalve aangenaam dus. Ik heb er het beste van gemaakt zoals u zal zien. De intro geeft een voorbeeld van de situatie zoals die beleeft werd en waarbij een grote dosis geluk een rol speelde. Wees teleurgesteld of geniet ervan !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Green Wales

    Heel apart dat licht- en schaduwspel in deze opname, heb je mooi weergegeven Raymond
    Nadeeltje vind ik wel dat linkse hoek onderaan, lijkt wel alsof er iets voor stond

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Green Wales

      Letterlijk een "vette" plaat. Voor mij is het genieten
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Green Wales

        Mooi groene foto en dat is niet altijd makkelijk
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Green Wales

          knappe plaat - mooi licht
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Green Wales

            helemaal jou stijl Raymond , en ik bewonder je vastberadenheid ,hoewel je zelf weet dat hier een apart publiek voor nodig is , bij mij ligt deze een beetje half ,ik zie een mooi landschap met het geaccentueerde groene gras wat het typische vochtig klimaat benadrukt ,ook de mooie dreigende lucht waar ik fan van ben ,maar dan zie ik die paal en draden en de blendsporen boven de heuvels en die linkerhoek ,dat is dan de andere mindere helft voor mij ,maar één ding is zeker je steekt er met jou werk helemaal uit ,dat is positief bedoeld

            Comment


            • #7
              Re: Green Wales

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              helemaal jou stijl Raymond , en ik bewonder je vastberadenheid ,hoewel je zelf weet dat hier een apart publiek voor nodig is , bij mij ligt deze een beetje half ,ik zie een mooi landschap met het geaccentueerde groene gras wat het typische vochtig klimaat benadrukt ,ook de mooie dreigende lucht waar ik fan van ben ,maar dan zie ik die paal en draden en de blendsporen boven de heuvels en die linkerhoek ,dat is dan de andere mindere helft voor mij ,maar één ding is zeker je steekt er met jou werk helemaal uit ,dat is positief bedoeld
              Ja Bopatje, ik weet dat ik moeilijk lig bij jou maar je vastberadenheid om je mening te formuleren weet ik ten zeerste te waarderen. En zoals je zegt, ieder heeft zo zijn publiek want er zijn ook verschillende stijlen en benaderingen, zo zou jij die paal en draden verwijderen terwijl ik ze in het landschap laat staan doch in een zo goed mogelijke compositie. Oh ja, het is geen 'blend' hoor het is zoals het was en dan nog zeer snel uitgevoerd vanwege de wisselende belichting door de felle wind en drijvende wolken. En tot slot Patrick, ik ben meestal voorstander van zwartwit - en die zullen er tussenzitten - behalve als de kleuren primeren en deze was 'om te beginnen' er zo eentje, geen spectaculair landschap doch enkel interessant als intro, als impressie van het beleefde Wales waar ik spijtig veel van heb moeten missen.
              @ Sieg : Ja ik merk daar ook een invloed van iets doch kan bij God niet herinneren wat het zou kunnen zijn. Dus heb twijfels daaromtrent want uiterst rechts heb je ook een roestige invloed ... zou dus toch kunnen in de realiteit ?
              Graag iedereen bedankt voor het kijken en voornamelijk voor de reacties
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Green Wales

                Ik vind dit een topplaat. Vooral gezien de omstandigheden.
                Altijd je camera meenemen, leer ik daaruit.
                Liefhebbers van de paal en de compo houden de plaat zoals hij is. Anderen steken er rechts een blaadje voor totdat ze een vierkante erop hebben en genieten dan nog meer.
                Allemaal perfect.
                Groetjes,
                Xavier
                Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                Laat de commentaren maar komen.

                Comment


                • #9
                  Re: Green Wales

                  Mooi hoe het licht met het landschap speelt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Green Wales

                    Prachtig lichtmoment hier te pakken...Heel mooi hoe de zon hier het landschap aan het beschilderen is...Erg mooi..
                    Vlek linksonder zou misschien wel eens flare kunnen zijn.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X