Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stavanger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Stavanger

    deze is van een cruise die ik vorig jaar mocht doen naar Noorwegen.
    Kan ik iedereen aanraden!
    [IMG]06kopie by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]

    de onbewerkte versie
    [IMG]06kopie2 by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]
    Last edited by PDH65; 14 juni 2017, 08:10.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: Stavanger

    is dit een crop ?of zou het kunnen dat de iso nogal hoog stond ,er nl heel veel ruis alsook kleurruis in de foto ,kan ook zijn dat je de donkere delen sterk opgetrokken hebt ,het is nochtans een zeer mooie locatie ,met knappe rotsen waarin veel structuur zit ,ik denk moest je deze deze eens opnieuw bewerken (of minder bewerken ) dat hij weleens beter uit de verf zou komen ,al ken ik natuurlijk het origineel niet
    heb hem eens binnengehaald ,maar ik ben natuurlijk beperkt om deze te bewerken ,ik vooral de kleuren wat naar beneden gehaald , ik zie ook bewerking sporen rond de boomkruinen op het heuveltje ,tja ik weet het ik ben kritisch hè
    klik

    Comment


    • #3
      Re: Stavanger

      Vergeleken met je vorige 2 vind ik deze dan toch wat minder, je hebt dan ook wel gelijk 2 mooie geplaatst hé..
      Als je deze genomen hebt tijdens het varen, dan had ik nog paar seconden gewacht, had je bijna identieke compo gehad, maar dan wel zonder die 2 huisjes die nu beetje tegen de rand staan.
      Kwa afwerking is Bopatje zijn versie wel een verbetering, vooral de huisjes vallen stuk minder op.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Stavanger

        Vind 'm persoonlijk niet zo geslaagd Patrick
        Heb wat problemen met die afgesneden huisjes zo tegen de kant

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Stavanger

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          is dit een crop ?of zou het kunnen dat de iso nogal hoog stond ,er nl heel veel ruis alsook kleurruis in de foto ,kan ook zijn dat je de donkere delen sterk opgetrokken hebt ,het is nochtans een zeer mooie locatie ,met knappe rotsen waarin veel structuur zit ,ik denk moest je deze deze eens opnieuw bewerken (of minder bewerken ) dat hij weleens beter uit de verf zou komen ,al ken ik natuurlijk het origineel niet
          heb hem eens binnengehaald ,maar ik ben natuurlijk beperkt om deze te bewerken ,ik vooral de kleuren wat naar beneden gehaald , ik zie ook bewerking sporen rond de boomkruinen op het heuveltje ,tja ik weet het ik ben kritisch hè
          klik
          Bedankt om te reageren.
          Jouw versie is idd beter. Ik had er een filter over gegoten. Zal eens het origineel erbij posten.
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment

          Working...
          X