Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To the unknown 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] To the unknown 2

    in zwartwit

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: To the unknown 2

    kan zo naast de vorige liggen, maar ik zou dat extra effect (die ovaalvormige strepen) er niet bij geplaatst hebben.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: To the unknown 2

      Ook weer een mooie Raymond..Gaat bijzonder reeksje worden voel ik zo aan..
      Kwa ovaalvorming kan ik Pieter wel volgen..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: To the unknown 2

        Ook mooi - maar vond de vorige sterker
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: To the unknown 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
          kan zo naast de vorige liggen, maar ik zou dat extra effect (die ovaalvormige strepen) er niet bij geplaatst hebben.
          Iegienie, Jos en Peter, van harte dank voor jullie visie, maar wat betreft die 'ovaal' dat kan ik jullie niet kwalijk nemen doch is er geenszins bij geplaatst, het is een effect dat zich daar afspeelt in allerlei golven en lijnen en dat vind ik nu net het speciale aan dit beeld.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: To the unknown 2

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Iegienie, Jos en Peter, van harte dank voor jullie visie, maar wat betreft die 'ovaal' dat kan ik jullie niet kwalijk nemen doch is er geenszins bij geplaatst, het is een effect dat zich daar afspeelt in allerlei golven en lijnen en dat vind ik nu net het speciale aan dit beeld.
            voor mij is deze iets minder Raymond ,maar ik bewonder jou eigen stijl volhouden Raymond

            Comment


            • #7
              Re: To the unknown 2

              De vorige draagt mijn voorkeur weg. De strepen in de foto vind ik niet zo geslaagd en vind ik eigenlijk storend.
              https://www.behance.net/Lynx1966

              Comment


              • #8
                Re: To the unknown 2

                Apart beeld Raymond

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: To the unknown 2

                  ik hoop alleszins dat er nog veel foto's komen in deze serie. ik vind het fantastisch om eens een totaal anders soortige foto te zien dan de "klassieke" plaatjes die we hier in het landschapsforum meestal zien passeren (waarvoor ook alle appreciatie hoor).
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: To the unknown 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                    ik hoop alleszins dat er nog veel foto's komen in deze serie. ik vind het fantastisch om eens een totaal anders soortige foto te zien dan de "klassieke" plaatjes die we hier in het landschapsforum meestal zien passeren (waarvoor ook alle appreciatie hoor).
                    Dat doet me deugd Iegienie. Waarschijnlijk komen er nog, zelfs af ten toe eentje in kleur, want mijn album heeft nog wat in petto
                    Sieg, ook een dikke merci voor je reactie.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: To the unknown 2

                      Gelukkig hebben een paar eigenWIJZE mensen hier. Origineel !
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X