Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polders Varsenare

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Polders Varsenare

    Een landschap dat ontwaakt, met de zon die opkomt de mist die je ziet hangen,
    natuur is toch iets speciaal. "PS Sorry van de Lensflare"



    Groetjes
    Laurens

  • #2
    Re: Polders Varsenare

    Ik mis hier toch wat scherpte. Wat ik vreemd vind want aan de zonne ster te zien zou ik toch denken dat je een klein diafragma gebruikt hebt.
    Verder oogt de voorgrond nogal rommelig. Ik had wat verder op dat padje aan de rechter kant gaan staan.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Polders Varsenare

      Mij stoort ook die rommelige voorgrond.
      Die lensflare kan je toch zo weghalen, dan stoort die ook niet meer.
      grt,bouk
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Polders Varsenare

        Enkele stappen vooruit had de opname rustiger gemaakt
        Lensflare is inderdaad spijtig, wel heel apart zijn die stralen van de zon, komt deze zo uit de camera ?
        De mist die je opnoemt mis ik ook wat, enkel heel in de verte hangt er een heel klein beetje mist
        Dus nog even opnieuw proberen als er wel degelijk mist hangt met een opkomend zonnetje

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Polders Varsenare

          Inderdaad is de voorgrond te rommelig. Toch zorgt het wel voor diepte.
          Wie ben ik, maar ik voor diepte zou ik door mijn knieën zijn gegaan, en het weggetje gebruikt hebben.
          Is de foto niet wat te gelig ?
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment

          Working...
          X