Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rice field Sapa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rice field Sapa

    Nog eentje van onze mooie reis in Vietnam. De rijstvelden in de omgeving van Sapa (Noord Vietnam tegen Chinese grens) zijn ongelooflijk mooi



    Bedankt voor het kijken

    Bert

    Iso 100, 52mm, F10 en 1/25sec

  • #2
    Re: Rice field Sapa

    Zeker een mooi landschap maar de kleuren zijn niet zo m'n ding
    Ik zie ook lichte halo's rond de bergen, mss nog eens opnieuw aan het werk gaan Bert

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Rice field Sapa

      Mooie compositie met die kronkelende rivier.
      Dat groen komt inderdaad niet erg natuurlijk over.
      Die halo's, dat lijkt me gewoon opstijgende mist.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Rice field Sapa

        In deze foto zou men de halo's alsook het groen kunnen in twijfel trekken doch ik heb hierbij mijn twijfels. Voortgaande op foto's uit die landen en streken aldaar die ik gezien heb (en dat zijn er veel) zijn toch ongeveer van dezelfde orde, maar de maker kan altijd ingrijpen natuurlijk. Kortom, de sfeer is knap, de diepte mooi en de kleuren neem ik er bij
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Rice field Sapa

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          In deze foto zou men de halo's alsook het groen kunnen in twijfel trekken doch ik heb hierbij mijn twijfels. Voortgaande op foto's uit die landen en streken aldaar die ik gezien heb (en dat zijn er veel) zijn toch ongeveer van dezelfde orde, maar de maker kan altijd ingrijpen natuurlijk. Kortom, de sfeer is knap, de diepte mooi en de kleuren neem ik er bij
          Dat denk ik ook. De rijstvelden die ik gezien waren ook ongelooflijk diep groen.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Rice field Sapa

            Ik vind dit je betere Vietnam foto tot nog toe.
            De halo's lijken inderdaad op optrekkende mist (niet vreemd in een tropisch land tussen de bergen).
            En de kleuren, ook al zouden ze gepusht zijn, vind ik net heel mooi.
            Tikje te weinig lucht, maar ik veronderstel dat het zonnetje daar nét iets te fel werd.

            Comment


            • #7
              Re: Rice field Sapa

              Deze foto is 's morgens heel vroeg genomen. (vandaar de mist in de bergen) Bewust stuk van de lucht weggelaten om geen uitgebeten zonlicht te hebben.
              Kleuren van de rijst velden zijn inderdaad onnatuurlijk groen.
              Bedankt voor jullie input.

              Comment

              Working...
              X