Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zervreila

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zervreila




  • #2
    Re: Zervreila

    Mooi... Het ijswater daar is mooi blauw van kleur zeg..Daar had ik eigenlijk wel iets meer van willen zien...
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Zervreila

      knap - kon je vooraan het water niet uit het hoekje laten vertrekken door iets lager te beginnen ?
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Zervreila

        Prachtige locatie die je hier laat zien
        Ik kan wel bovenstaande volgen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Zervreila

          Volg de opmerkingen over de waterloop volledig.
          Op de grote, bij Flickr zijn de details van de rotsen echt schitterend.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Zervreila

            jip, johan, de grote is adembenemend, de versie hier op BD vind ik persoonlijk niet fijn kwa textuur.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Zervreila

              Heb dergelijke kleur en pano nog nooit gezien in Zwitserland. Komt heel sterk over en goed van opbouw dus prachtige foto met knappe afwerking.
              Zou je kunnen vertellen waar deze opname (streek/locatie) is gerealiseerd ?
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Zervreila

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Heb dergelijke kleur en pano nog nooit gezien in Zwitserland. Komt heel sterk over en goed van opbouw dus prachtige foto met knappe afwerking.
                Zou je kunnen vertellen waar deze opname (streek/locatie) is gerealiseerd ?
                Bedankt voor de tips!

                Zervreilasee is de naam van het meer dat achter een grote dam in de buurt van het dorpje Vals ligt. (anderhalf uur ten zuiden van Lichtenstein). Het dorpje is best gekend om zijn typische steen en beroemde thermen.

                Comment

                Working...
                X