Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The old city_polignano a mare_puglia_italy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The old city_polignano a mare_puglia_italy

    Hallo

    en wat vinden jullie van deze foto



    Groetjes
    Peter

  • #2
    Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

    mooi wanneer ben je naar puglia geweest, ik ben van 14 okt tot 24 okt geweest, prachtig he je zal van mij ook wel regelmatig iets zien
    mvg

    Comment


    • #3
      Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

      Jammer van dat overbelicht stukje gevel links.
      Alles in de schaduw met uitzondering van dit stukje dat zich in de volle zon bevindt... altijd moeilijk.
      Ik kan weer gaan beginnen over bracketing enz, maar dat is hier reeds zo veel aan de orde geweest.
      Misschien is het zelfs mogelijk door wat secuur cloonwerk dat stukje op te vullen met metselwerk van rechts er van ?
      Anders kun je nog één of andere crop proberen waarbij dit stuk wegvalt ?

      Comment


      • #4
        Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

        jup - buiten het driehoekje een aangenaam straatbeeld
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

          Toch wel perspectiefvertekening mi. Jammer van dee driehoek!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

            Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
            mooi wanneer ben je naar puglia geweest, ik ben van 14 okt tot 24 okt geweest, prachtig he je zal van mij ook wel regelmatig iets zien
            mvg
            Hey,

            We zijn geweest eind september - begin oktober. Ik ben 4 dagen geweest in zuid Puglia. Ik ben niet hoger geweest of Bari. Als ik ga schrijven waar ik ben geweest val je misschien van je stoel omdat ik weet dat jij weet hoe snel en hoe de wegen er aan toe zijn ;-) Polignano a mare, Monopoli, alberobello, ostuni, torre colimena, kustlijn oostelijke kant, matera, ...Grote fout gemaakt. Iets gevonden in westelijke kant en waar liggen de mooie dingen > Oosten > Mocht iedere keer oversteken.

            Ik vond het een prachtige streek, maar ook een arme streek (komt zo over)
            als je plaatselijk gaat eten > niet veel geld kwijt
            Last edited by PETER_BEERNEM; 6 november 2016, 11:47.

            Comment


            • #7
              Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

              Hallo

              Als ik die ga bijsnijden is het niet meer mijn ding. Ik heb al een correctie moeten doen omdat het met een breedhoeklens is getrokken
              de hooglichten en witte tinten al naar beneden gehaald
              Ik kan het stukje niet meer redden
              het klonen is misschien een oplossing. daar gaar tijd in kruipen

              Comment


              • #8
                Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

                Oorspronkelijk geplaatst door PETER_BEERNEM Bekijk bericht
                Hey,

                We zijn geweest eind september - begin oktober. Ik ben 4 dagen geweest in zuid Puglia. Ik ben niet hoger geweest of Bari. Als ik ga schrijven waar ik ben geweest val je misschien van je stoel omdat ik weet dat jij weet hoe snel en hoe de wegen er aan toe zijn ;-) Polignano a mare, Monopoli, alberobello, ostuni, torre colimena, kustlijn oostelijke kant, matera, ...Grote fout gemaakt. Iets gevonden in westelijke kant en waar liggen de mooie dingen > Oosten > Mocht iedere keer oversteken


                Ik vond het een prachtige streek, maar ook een arme streek (komt zo over)
                als je plaatselijk gaat eten > niet veel geld kwijt
                we zaten eerst in een B§B in Otranto en daar de kustlijn gedaan tot aan Gallipoli (heel mooi). kustlijn vonden we wel de moeite , Lecce, de kustlijn van Otranto- Brindisi tot aan Bari , onze andere B§B lag niet ver van Alberobello, dus al die stadjes (Ostuni ,Monopoli, Locorotondo , Cisternino enz ) hebben we gedaan ook Polignano a mare, Bari, ook niet verder geweest , ook de grottes de Castellana gedaan prachtig maar we mochten geen foto's nemen. Matera vond ik wel de moeite, mooie foto's gemaakt. Ik vond het ook een prachtige streek, ja, verf dat hebben ze dringend nodig.

                Comment


                • #9
                  Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

                  Oorspronkelijk geplaatst door PETER_BEERNEM Bekijk bericht
                  Hallo

                  Als ik die ga bijsnijden is het niet meer mijn ding. Ik heb al een correctie moeten doen omdat het met een breedhoeklens is getrokken
                  de hooglichten en witte tinten al naar beneden gehaald
                  Ik kan het stukje niet meer redden
                  het klonen is misschien een oplossing. daar gaar tijd in kruipen
                  Een tweetal minuutjes en ik bekom toch reeds dit. Met wat meer tijd aan te besteden kan het nog beter natuurlijk .
                  Nu zullen er natuurlijk wel zijn die het cloonwerk met z'n foutjes zien, maar toon eerst deze en geen kat die het ziet.
                  Indien de link weg moet, laat je het maar weten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

                    Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
                    we zaten eerst in een B§B in Otranto en daar de kustlijn gedaan tot aan Gallipoli (heel mooi). kustlijn vonden we wel de moeite , Lecce, de kustlijn van Otranto- Brindisi tot aan Bari , onze andere B§B lag niet ver van Alberobello, dus al die stadjes (Ostuni ,Monopoli, Locorotondo , Cisternino enz ) hebben we gedaan ook Polignano a mare, Bari, ook niet verder geweest , ook de grottes de Castellana gedaan prachtig maar we mochten geen foto's nemen. Matera vond ik wel de moeite, mooie foto's gemaakt. Ik vond het ook een prachtige streek, ja, verf dat hebben ze dringend nodig.
                    Hallo,

                    Moest ik het opnieuw doen. Ik zou hetzelfde doen als jij. Daar ergens overnachtingen boeken. De kustlijn is echt wel de moeite. Wij hebben de SP358 gevolgd (Otranto > zuiden gereden). In ben naar de grotten geweest maar ik las op die borden dat je geen foto's mocht nemen en dan zijn we terug vertrokken (tijdsgebrek). Bij Matera had ik ook een WAAUUW gevoel! Zeker van het panoramische viewpunt.
                    En heb je offensief gereden zoals de Italianen? Ik heb daar een en ander gezien ze. Daarom liever niet die grote steden ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: The old city_polignano a mare_puglia_italy

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Een tweetal minuutjes en ik bekom toch reeds dit. Met wat meer tijd aan te besteden kan het nog beter natuurlijk .
                      Nu zullen er natuurlijk wel zijn die het cloonwerk met z'n foutjes zien, maar toon eerst deze en geen kat die het ziet.
                      Indien de link weg moet, laat je het maar weten.
                      de eerste indruk ziet er goed uit...

                      Comment

                      Working...
                      X