Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Réunion uit de lucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Réunion uit de lucht

    Hier drie foto's die ik maakte in de ochtendzon tijdens een vlucht met een ULM boven het eiland Réunion. Het landschap is wild, ronduit adembenemend, vanuit de lucht maar uiteraard ook vanop de grond.


    Blik in de ketel van Cilaos


    In de achtergrond Piton des Neiges, de hoogste berg van het eiland (iets meer dan 3000 m), in de voorgrond de Maïdo-uitzichtsplatvorm


    Kust en lagune bij Saint Gilles

  • #2
    Re: Réunion uit de lucht

    Heel mooi en indrukwekkend. Geheimzinnig sfeertje aan foto 1 die ik het mooiste vind vanwege het licht en de schijnbare ontoegankelijkheid
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Réunion uit de lucht

      Moet in het echt nog indrukwekkender zijn dan je op een foto kunt laten zien
      Knap hoor en je moet het maar doen vanuit zo'n ULM op die hoogte

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Réunion uit de lucht

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Moet in het echt nog indrukwekkender zijn dan je op een foto kunt laten zien
        Knap hoor en je moet het maar doen vanuit zo'n ULM op die hoogte

        grts
        Sieg
        Een ding staat wel vast: je hebt op die manier een prachtig, panoramisch zicht. De hoogte moet je dan even proberen te vergeten....

        Comment


        • #5
          Re: Réunion uit de lucht

          Heel intrigerende en boeiende foto's. Doch ik kijk liever foto per foto om een bevinding mee te delen.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Réunion uit de lucht

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Heel intrigerende en boeiende foto's. Doch ik kijk liever foto per foto om een bevinding mee te delen.
            Dat begrijp ik. Maar wat betreft 'foto per foto': er is nog altijd de forumregel '1 topic per dag', dus dan had ik die drie foto's over drie dagen moeten spreiden, als ik me niet vergis.

            Maar je bevindingen zijn uiteraard heel welkom, je kan de foto specificeren.

            Comment


            • #7
              Re: Réunion uit de lucht

              Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
              Heel mooi en indrukwekkend. Geheimzinnig sfeertje aan foto 1 die ik het mooiste vind vanwege het licht en de schijnbare ontoegankelijkheid
              Bedankt!
              Die (relatieve) ontoegankelijkheid is er echt. In deze ketel (een ingestorte vulkaan) kan je maar via een smalle straat geraken, langs huiveringwekkende hellingen en enge tunnels. Er zijn nog twee andere soortgelijke ketels op Réunion, waarvan een tot op vandaag alleen maar te voet toegankelijk is.

              Comment


              • #8
                Re: Réunion uit de lucht

                Super!!! Ik ben er 7 jaar geleden geweest en na het zien van deze foto's wil ik onmiddellijk mijn koffers gaan pakken
                Sony α7ii
                5OOpx

                Comment


                • #9
                  Re: Réunion uit de lucht

                  Zonder twijfel de 1e die er voor mij met kop en schouders boven uit steekt..Zeer mooi licht hier te pakken..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment

                  Working...
                  X