Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shallow water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Shallow water



    Opname en nabewerking : Walter Bechhols
    model : Tisha Cyrus
    concept en uitwerking : Eline Van Gils en Styling 10
    Technische assistentie : Ellen Bolckmans - Ell-Limits Photography

  • #2
    Re: Shallow water

    Mooi model, door haar pose heb ik wel een beetje de neiging om mijn hoofd te draaien. Ik vraag me ook af waarom je een zwarte ondergrond genomen hebt, waardoor het model een beetje in het luchtledige lijkt te zweven. Enkel aan de schouders/armen/hals zie je dat ze in het water ligt, maar verder vind ik dit geen mis beeld, integendeel, laat er nog maar een paar komen.

    Comment


    • #3
      Re: Shallow water

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
      Mooi model, door haar pose heb ik wel een beetje de neiging om mijn hoofd te draaien. Ik vraag me ook af waarom je een zwarte ondergrond genomen hebt, waardoor het model een beetje in het luchtledige lijkt te zweven. Enkel aan de schouders/armen/hals zie je dat ze in het water ligt, maar verder vind ik dit geen mis beeld, integendeel, laat er nog maar een paar komen.
      Bedankt voor je comment : model lag in een plonsbad waarin een zwart zeil lag. Ik heb de ondergrond donkerder gemaakt omdat ik hem origineel ( grijs en vuil ) niet mooi vond. Ik zal morgen nog een andere posten.

      Comment


      • #4
        Re: Shallow water

        Mooi beeld , knappe dame met verzorgde mua en "kleding" . Het water had iets "aanweziger" mogen zijn misschien ?
        Grtjs Thierry

        Comment

        Working...
        X