Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landpaaltjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Landpaaltjes

    ...leeg...

  • #2
    Re: Landpaaltjes

    Leuke locatie... Ik hou van de palen verbonden met de touwen die me leiden richting zee en naar de lucht...
    maar de compositie ligt mij niet. Door de weg te volgen bots ik op de rechter palen en ook in de rechter uithoek van de foto. Ik had bijvoorbeeld graag het pad ongestoord kunnen volgen. Ook is er nu een gevecht voor aandacht tussen het pad met de palen en de palenreeks op de achtergrond.
    "Time isn't money... Time is precious"

    Comment


    • #3
      Re: Landpaaltjes

      Mooie lucht en wolkjes,nu begrijp ik pas waarom de touwen aan de palen hangen , mooi compo zo van links naar rechts.
      Groeten Leon
      http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
      Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

      Comment


      • #4
        Re: Landpaaltjes

        Ik heb het gevoel alsof ik de palen dubbel zie, eigenaardige bewerking
        Het geheel is ook wat te koud afgewerkt voor zo'n zonnige dag, kijk naar de kleuren van het strand

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Landpaaltjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ik heb het gevoel alsof ik de palen dubbel zie, eigenaardige bewerking
          Het geheel is ook wat te koud afgewerkt voor zo'n zonnige dag, kijk naar de kleuren van het strand

          grts
          Sieg
          je kan er meer uithalen
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Landpaaltjes

            Ik volg bovenstaande opmerkingen, ik heb er al betere van u zien passeren.
            Ook de horizon eens nazien

            Comment


            • #7
              Re: Landpaaltjes

              Lieven, eerst rechtzetten en dan omzetten naar Z/W.
              De eerste paal verdwijnt boven uit beeld en onderaan niet, ik zou er een stukje afhalen zodat de paal ook onderaan uit beeld verdwijnt.
              Ik vind de compositie vrij goed geslaagd, en eindelijk eens een niet platgestreken zee.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Landpaaltjes

                Zelfde bemerking als de vorige, less is more
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment

                Working...
                X