Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog nen tak....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nog nen tak....

    Nu zit hem wel terug op.....

    DSC_7346s(1ste+1ste wk12)+f+bd by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Nog nen tak....

    Mooie vangst, vis en foto

    Comment


    • #3
      Re: Nog nen tak....

      Goed in beeld gebracht, mooie diagonale compo.

      mvg

      marcel

      Comment


      • #4
        Re: Nog nen tak....

        Mooi Freddy, ik heb wel de indruk dat je rechts van de vogel, onder de vis iets weggetoverd hebt, of heb ik het mis?
        Groet Theo
        http://500px.com/diethe

        Comment


        • #5
          Re: Nog nen tak....

          Mooi Freddy, ik heb wel de indruk dat je rechts van de vogel, onder de vis iets weggetoverd hebt, of heb ik het mis?
          neen hoor Theo....er is daar totaal niks dat ook maar zou kunnen storen is wuivend riet
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Nog nen tak....

            Mooi gedaan!!
            Iets dat ik nog niet onder de knie heb!

            Mvg Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Nog nen tak....

              Knap Freddy, ik zou er zowaar jaloers op worden
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Nog nen tak....

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Knap Freddy, ik zou er zowaar jaloers op worden
                ... ben er al langer jaloers op... maar heb als sublieme excuus dat deze hier bij ons (nog) niet voorkomen
                Belet me niet om deze heel erg mooi te vinden en er dus ook wat langer naar te kijken.
                Zou je met een f8 (of nog meer) ook het visje scherp hebben kunnen krijgen ?
                De ijsvogel zit nu op zo'n 5 meter van je af, 1/3200ste, dan had je toch die ruimte ?
                Ik probeer bij te leren, is geen kritiek hé, te zien aan wat je hier al liet zien, neem ik aan dat je er een goede reden voor had (zie wel dat je in "A" stond, en dat verwondert me toch heel erg).
                "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Re: Nog nen tak....

                  Mja, het gaat me waarschijnlijk weer niet in dank afgenomen worden maar je zegt dat ik eerlijk moet zijn hé Freddy ;-)
                  De IJsvogel staat er prima op en zit wel stevig in contrast, tevens een schitterend moment met dat visje zo krullend
                  Het feit dat hij net iets teveel van je zit weggedraaid en daardoor ook het moment, waar het in deze opname om te doen is, buiten de scherpte valt is heel spijtig
                  Door dat feit vind ik het niet zo geslaagd eigenlijk, maar er zijn zo te zien genoeg anderen die het tegendeel bewijzen

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog nen tak....

                    Zeker een goed moment, maar om er een topper van te maken zit deze toch iets teveel weggedraaid.
                    Heb je geen foto waar er meer oogcontact is?

                    Groeten,
                    Raf
                    Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog nen tak....

                      Iedereen bedankt voor de opbouwende kommentaren....tracht er iets uit te leren natuurlijk....

                      @ifiamminghi :
                      Zou je met een f8 (of nog meer) ook het visje scherp hebben kunnen krijgen ?
                      De ijsvogel zit nu op zo'n 5 meter van je af, 1/3200ste, dan had je toch die ruimte ?
                      Daar heb je natuurlijk gelijk in....een veel voorkomende fout die ik maak en dat is niet echt een beginnersfout nie meer...eerder een grove onachtzaamheid van mijnentwege...maar ik had men camera eigenlijk ingesteld staan om de ijsvogel al duikend te fotograferen vandaar....niet echt ideaal dus om deze te maken....

                      @Sieg:
                      Mja, het gaat me waarschijnlijk weer niet in dank afgenomen worden maar je zegt dat ik eerlijk moet zijn hé Freddy ;-)
                      De IJsvogel staat er prima op en zit wel stevig in contrast, tevens een schitterend moment met dat visje zo krullend
                      Het feit dat hij net iets teveel van je zit weggedraaid en daardoor ook het moment, waar het in deze opname om te doen is, buiten de scherpte valt is heel spijtig
                      Geen probleem siegfried....je hebt natuurlijk gelijk....zeker wat contrast betreft en ook dat wegdraaien is een min....de scherpte heb het net ff nagekeken en zie dat mijn scherpstel punt net onder zijn oog staat....maar het is niet het middelste instelpunt wel het bovenste (uit de 11 die ik kan kiezen) en dan lees ik dat dit niet de meest scherpste optie is ? ...

                      @Raf Raeymaekers :
                      Zeker een goed moment, maar om er een topper van te maken zit deze toch iets teveel weggedraaid.
                      Heb je geen foto waar er meer oogcontact is?
                      volledig mee eens raf....zal eens kijken of ik er genen heb die een oogje voor me had....
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment

                      Working...
                      X