Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Notre Dame de Lorette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Notre Dame de Lorette

    [
    La Grande Guerre by Leo Van Cleemput, on Flickr
    Last edited by leovanCl; 3 maart 2016, 10:55.

  • #2
    Re: Notre Dame de Lorette

    Omdat ik ervan uitga dat je wilt leren door hier te plaatsen, en een eerlijk mening wilt horen, ga ik een eerlijke beoordeling geven.
    Je hebt zo veel aan de schuifjes getrokken dat de pixels a.h.w. uit elkaar getrokken zijn.
    De verscherping van de onderste is er zeer overheen. Dat is te zien aan alle witte randjes.
    Sorry, maar veel meer kan ik er niet van maken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Notre Dame de Lorette

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Omdat ik ervan uitga dat je wilt leren door hier te plaatsen, en een eerlijk mening wilt horen, ga ik een eerlijke beoordeling geven.
      Je hebt zo veel aan de schuifjes getrokken dat de pixels a.h.w. uit elkaar getrokken zijn.
      De verscherping van de onderste is er zeer overheen. Dat is te zien aan alle witte randjes.
      Sorry, maar veel meer kan ik er niet van maken.
      +1...Zeker deze foto's nog eens proberen opnieuw te bewerken...Dit is niet helemaal goed gegaan..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Notre Dame de Lorette

        Die onderste heeft zeker potentieel maar de bewerking zou ik wat natuurlijke laten
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment

        Working...
        X