Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aquaplaning....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aquaplaning....

    .


    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Aquaplaning....

    oeps, waar zijn die naar toe ?

    de zee is absoluut niet mijn ding, maar heel af en toe komt toch eens een aha foto langs. dit is er eentje. en zo mooi verzorgd afgewerkt.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Aquaplaning....

      Door de opstelling van het speelgoed, dat in dezelfde richting staat als de lijnen van het aflopende water, krijg je een rustige foto.
      Ook de kleuren steken mooi af tegen het grauwe karakter van de rest van de foto.
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Aquaplaning....

        Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
        Door de opstelling van het speelgoed, dat in dezelfde richting staat als de lijnen van het aflopende water, krijg je een rustige foto.
        Ook de kleuren steken mooi af tegen het grauwe karakter van de rest van de foto.
        Telepathie RBOOM want ik had het zelfde in gedachten wat jij hier hebt geplaatst. En alles blijft mooi onder het dreigende wolkendek.

        Gr, Daniel.

        Comment


        • #5
          Re: Aquaplaning....

          De juiste sluitertijd voor mij, heel mooie dreigende wolken waar de kleuren van de "voertuigjes" mooi afsteken tegen de rest van het geheel.
          Mvg.

          Comment


          • #6
            Re: Aquaplaning....

            Mooi gevonden titel en opstelling. En inderdaad de lijnen zijn heel mooi. Het contrast tussen de grijze wolken en de kleur eronder is ook fraai.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Aquaplaning....

              Weer een erg tof en vooral heel origineel beeld Pascale....Heerlijke lucht ook hier...
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Aquaplaning....

                Je sleurt at mee naar zee , telkens weer met een mooi resultaat!
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Aquaplaning....

                  Die oude fietsjes die je gebruikt hebt waren mooier hoor Pascale
                  Voor mij is dit niet zo geslaagd, een beetje een Tubbie gevoel
                  Gelukkig verschillen smaken hé en zullen anderen dit wel mooi vinden

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aquaplaning....

                    Sieg, geen probleem! Het wordt wel moeilijk om nog voorwerpen te vinden

                    Bedankt iedereen voor de fijne reacties!
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aquaplaning....

                      Ik vind hem wel grappig en alleszins goed uitgevoerd!
                      Grt, Ingrid.
                      Ingrid Vekemans Photography
                      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                      http://www.ingridvekemans.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aquaplaning....

                        ik vind het toch weer mooi gebracht vooral de opvallende kleuren in het zacht geheel vind ik wel sprekend ,mooi gedaan

                        Comment

                        Working...
                        X