Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

loohcs dlo...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • loohcs dlo...

    ><


  • #2
    Re: loohcs dlo...

    Knap uitgevoerd, hoewel ik er niets mee heb. Het model is mooi uitgelicht.
    Gr. Joop
    Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

    Comment


    • #3
      Re: loohcs dlo...

      Coole creatie FD !

      Grtn Thierry

      Comment


      • #4
        Re: loohcs dlo...

        Dat is nu wat men Top Klasse noemt in de fotografie
        voor degene die tussen de regels lezen meestal
        Top

        Comment


        • #5
          Re: loohcs dlo...

          prachtig gefotografeerd, de nabewerking is een dikke no-no.

          Comment


          • #6
            Re: loohcs dlo...

            prachtig gefotografeerd, de nabewerking is een dikke no-no.
            Bedankt !... maar graag had ik wat meer (technische) info over die dikke no-no...

            Comment


            • #7
              Re: loohcs dlo...

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Bedankt !... maar graag had ik wat meer (technische) info over die dikke no-no...
              No-No ...... ??????

              Ja hier wil ik ook wel eens de technische dienst weten hoe dit beter kan
              Nu , bij leren daar zijn we altijd voor te vinden he Daniel

              Comment


              • #8
                Re: loohcs dlo...

                Nu , bijleren daar zijn we altijd voor te vinden he Daniel
                Ja absoluut Jeannot, en met een dikke "Ja-Ja"zelfs

                Comment


                • #9
                  Re: loohcs dlo...

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Ja absoluut Jeannot, en met een dikke "Ja-Ja"zelfs
                  ja voila hoop op een antwoord voor het weekend !!!! ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: loohcs dlo...

                    Het ziet er gewoon fake uit en met fake bedoel ik een hoog coreldraw pre-2000 gehalte.

                    De foto op zich is fantastisch, prachtig belicht, mooie pose en model, schaduw zit goed, maar de 'touwen' breken het hele beeld af, voor mij dan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: loohcs dlo...

                      Het ziet er volgens mij ook net iets teveel 'bijgetekend' uit. Het kan niet kloppen dat je zo weinig schaduw ziet van die linten, en als ze naar de camera toekomen dan kunnen ze niet zo scherp blijven zoals je ze nu ziet. Daardoor dacht ik eerst dat ze gewoon naar beneden hangen, maar dan worden ze wel groter. Door dergelijke dingen klopt het plaatje niet helemaal.
                      The only time you have too much fuel is when you are on fire

                      Comment


                      • #12
                        Re: loohcs dlo...

                        ben ook wel benieuwd naar die linten....ze lijken van chroom
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: loohcs dlo...

                          Die linten zijn natuurlijk gewoon gesjopt, maar dat wil niet zeggen dat het resultaat niet okee is . Het is surrealistisch en het wringt. Ik vind het wel grappig!

                          Comment


                          • #14
                            Re: loohcs dlo...

                            Het ziet er gewoon fake uit en met fake bedoel ik een hoog coreldraw pre-2000 gehalte.
                            Verdorie, dan moet ik mij dringend Coreldraw-2000 aanschaffen ! (als dat nog ergens te koop staat ! LOL )

                            Want waarom zou ik mij dan zoveel moeite gedaan hebben om 25 m linten te kopen, die te schilderen, die in te olién enz... ?

                            ben ook wel benieuwd naar die linten....ze lijken van chroom
                            Chroom is inderdaad het effect dat ik wou bekomen, en wat er aan de linten geshopt is, wel ik heb er het beetje kleur dat erin zat, weg gehaald...3 minuten werk !

                            Die linten zijn natuurlijk gewoon gesjopt, maar dat wil niet zeggen dat het resultaat niet okee is . Het is surrealistisch en het wringt. Ik vind het wel grappig!
                            Niet dus !... Maar ik vind het wel super dat ik met zoveel "echte zaken" op de foto een "onrealistisch beeld" heb bekomen

                            Dat het niet aan iedereen bevalt, is best mogelijk, en begrijpelijk

                            Persoonlijk vind ik het heel boeiend om nieuwe grenzen te verkennen !

                            En vergeet ook niet dat ik voor dit beeld 6 (of 7) flitsers gebruikt heb, er zijn er al een paar voor de infini mooi wit te krijgen, dan 1 voor het model,
                            1 voor het plafond , en de rest voor de sfeer en reflecties te krijgen op de linten.

                            Hier dus heel veel flitsers, op vele van mijn andere foto's slechts 1 flitser,...voila !

                            Iedereen bedankt voor de vele reacties

                            D.

                            Comment


                            • #15
                              Re: loohcs dlo...

                              wow....respect!
                              Het zijn net de flitsers voor de reflecties op de linten die het beeld doen wringen ... omwille van de fresnel, die dan niet door het hoofdlicht gemaakt wordt. dit zijn dan toch meerdere beelden in 1?
                              ik zou geen rommelmarkten afschuimen om loten AT-computers op te kopen in de hoop Coreldraw tegen te komen op 1 van de harde schijven, maar ik zou hier direct naar 3D grijpen want ik kan in 3D een soortgelijk resultaat bekomen (alleen de linten ofcourse), met meer shopwerk tot gevolg achteraf. maar dit is gewoon een cool beeld zoals het is
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X