Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV op iPad?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AV op iPad?

    Een vriend van me, die van de week nog langs kwam met een aantal vragen ivm zijn iPad, vroeg me of hij geen antivirus moest installeren. Nu, in tegenstelling tot ik, die een "all-Mac" huishouden heb, heeft hij wel een Apple iPad, maar daarnaast gewoon een Windows-PC, die hij wel degelijk beveiligt (ik dacht dat ie zei met Norton; gekend 'vergif' voor de Mac).
    Mijn Mac-vrienden hebben ook niet meteen een antwoord op zijn vraag, en daarom probeer ik het hier: Is er iemand die vertrouwd is met de combinatie iPad en Windows, en gebruik maakt van enige AV? Zo ja, welke is aan te raden, enz.
    Dank bij voorbaat voor alle nuttige input.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: AV op iPad?

    Op een computer is een virusscanner voor de meeste gebruikers een standaard. Waarom dan niet voor de geliefde iPad?

    Comment


    • #3
      Re: AV op iPad?

      Goeie, en volgens mij ook betrouwbare tip, Geert. Bedankt. Geef ik zeker door aan mijn PC-vriend.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X