Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cinque Torri

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cinque Torri

    Cinque Torri is een rotsformatie in de buurt van Cortina d'Ampezzo. Dit is een shot vanaf de Rifugio Lagazuoi op 86mm, het licht veranderde constant, gewoon gewacht tot er juist mooi licht was op de rotsformatie. Origineel in portet getrokken, maar ik vond hem zo een stuk dramatischer.

    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

  • #2
    Re: Cinque Torri

    Heel apart op deze manier, lijken wel twee afzonderlijke opnames boven en onder
    Prachtige rotsformaties met zeer mooi licht erop hoor
    Knappe opname

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Cinque Torri

      Tja, wat moet je hier over zeggen??? Ik kijk mijn ogen uit...
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Cinque Torri

        super opname ,heel veel te zien ,miss wat minder contrast op de bovenste wolken (iets wolliger maken )maar voor de rest prachtig

        Comment


        • #5
          Re: Cinque Torri

          Licht mooi gevangen. Drama ten top !

          Comment


          • #6
            Re: Cinque Torri

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            super opname ,heel veel te zien ,miss wat minder contrast op de bovenste wolken (iets wolliger maken )maar voor de rest prachtig
            Helemaal mee eens knap !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Cinque Torri

              Schitterend moment vastgelegd.
              Je zou er makkelijk 2 afzonderlijke foto's van kunnen maken.(zei hij subtiel)
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Cinque Torri

                Erg indrukwekkend beeld! Het enige wat mij (persoonlijk) een beetje wringt is dat de belichte rots en de zeer dramatische wolken wat vechten om het onderwerp te zijn wat het ietwat onrustig maakt.
                D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                500px FaceBook

                Comment


                • #9
                  Re: Cinque Torri

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  super opname ,heel veel te zien ,miss wat minder contrast op de bovenste wolken (iets wolliger maken )maar voor de rest prachtig
                  Begrijp je standpunt, zal het eens proberen om te zien wat het zegt, maar ben wel content met deze bewerking.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Schitterend moment vastgelegd.
                  Je zou er makkelijk 2 afzonderlijke foto's van kunnen maken.(zei hij subtiel)
                  Johan inderdaad er zitten nog 2 afzonderlijke foto's, had ik zelf nog niet bij stil gestaan. Maar ik heb nog wel foto's van die formatie, wel geen zo'n licht want dat duurde niet zo lang

                  Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
                  Erg indrukwekkend beeld! Het enige wat mij (persoonlijk) een beetje wringt is dat de belichte rots en de zeer dramatische wolken wat vechten om het onderwerp te zijn wat het ietwat onrustig maakt.
                  Ik begrijp wat je zegt, maar de beide dragen bij tot de drama/opzet van de foto, ze zijn mijn inziens allebei nodig
                  Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cinque Torri

                    Bovenste helft er af en het het wordt een schitterend landschap.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cinque Torri

                      Heel mooi
                      Geniet van foto's maken

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cinque Torri

                        Ben al blij dat ik mag beamen dat er inderdaad twee foto's in dit berglandschap zitten. Er was een fikse bergwandeling naar een top nodig en goed gewacht voor het licht. Een meesterwerk mag men zeggen een schilder waardig.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cinque Torri

                          Heel knap gedaan, goed moment afgewacht

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cinque Torri

                            Schitterend, indrukwekkend, in zijn geheel maar inderdaad net zo goed als je er twee foto's zou van maken!
                            En als je van één foto er net zo goed twee kunt maken moet die eerste wel erg veel inhoud hebben, niet ?
                            Mooi, kijk je toch wel wat langer naar... wellicht inderdaad op het juiste moment... word ik even stil van.
                            mvg,
                            Luc
                            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cinque Torri

                              Het lijkt wel een studio-opname waarbij je de lichtopstelling perfect hebt uitgevoerd.
                              Zeer mooi.
                              www.photo-rudi.be

                              Comment

                              Working...
                              X