Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Villa Politica...kunnen die van Anonymous daar niet ook even het internet hacken?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Villa Politica...kunnen die van Anonymous daar niet ook even het internet hacken?

    ...Zodat wij als simpele burgers eindelijk ook eens kunnen "meekijken" naar wat daar allemaal gebeurt op die Smartphones en laptops.
    Volgens mij is daar namelijk niet eens 10% van de aanwezigen gericht aan het luisteren naar wat er gezegd wordt.
    Je ziet bv. voortdurend getik op smartphones en constant gegniffel om de "mopjes" die over en weer gestuurd worden in het gestoelte.
    Echt wraakroepend is het, écht degoutant!
    En dat allemaal met onze duizenden euro's/de kop!

    Ik zat me zonet nog mateloos te ergeren en het moest van me af!
    Sorry.

  • #2
    Re: Villa Politica...kunnen die van Anonymous daar niet ook even het internet hacken?

    Was ik nu ook wel net niet hetzelfde aan het denken zeker?

    van die 90% die niet luistert, zit er dan misschien 5% effectief "nuttig" werk te doen, zodat ze straks vroeger naar huis kunnen ipv nog door te werken op hun kabinet!
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

    Comment


    • #3
      Re: Villa Politica...kunnen die van Anonymous daar niet ook even het internet hacken?

      De meesten runnen ook nog's een advocatenbureau of zo ....
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Villa Politica...kunnen die van Anonymous daar niet ook even het internet hacken?

        Da's vermoedelijk onder meer ook wat Jelleken bedoelt: van de nood een deugd maken en je "huiswerk" daar maken terwijl je toch wacht tot het avond is.
        Leuk!

        Comment


        • #5
          Re: Villa Politica...kunnen die van Anonymous daar niet ook even het internet hacken?

          Moderator Warning: En sorry hoor, maar hier gaat dus een slotje op, politiek en nog van die dinges mogen hier niet.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X