Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Château Miranda

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Château Miranda

    Kasteel van Noisy, ofte Château Miranda, een van de leukste (en gevaarlijkste) uitstappen die ik al gedaan heb
    mvg Christophe

    Château Miranda by stoph en steph, on Flickr

  • #2
    Re: Château Miranda

    Mooi kasteel hoor
    Opname komt me iets te veel hdr over, beetje vlakjes belicht

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Château Miranda

      Voorgrond iets te prominent in beeld, en lijkt me ook iets niet aan te kloppen (te veel verscherpt?)
      Kasteel staat er wel mooi op, zo half verdoken.
      Misschien het vertikaal perspectief nog aanpassen (valt wat achterover)?

      Comment


      • #4
        Re: Château Miranda

        Het lijkt inderdaad of het kasteel en voorgrond niet kloppen met de donkere lucht.
        Voor de rest een aantrekkelijke plaat, hoor !
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Château Miranda

          Da's idd een leuke uitstap
          De foto zelf vind ik wel nogal chaotisch.
          Het had m.i. beter geweest indien je nog wat verder naar achter gegaan was, zodat de vijver er volledig op stond. Op die manier zou de voorgrond ook wat meer afgewerkt (en interessanter) zijn.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Château Miranda

            Bedankt voor de commentaren en eerlijke kritiek Ik heb nog een opname waar de vijver volledig opstaat, maar met de breedhoek genomen, valt het kasteel een beetje in het niets.
            De lucht is hier idd fel verdonkerd, om een dramatisch effect te creeren, waardoor de voorgrond wat te veel opgelicht is.
            Ik vind het altijd leerzaam om de fouten te ontdekken die ikzelf niet atlijd direct zie!
            Ik ga nog eens m'n raw bestanden bekijken of er nog iets beters tussen zit :-)
            mvg Christophe

            Comment


            • #7
              Re: Château Miranda

              Is dit gesloopt? Want ik las net ergens dat het werd gesloopt in februari 2015?

              Comment


              • #8
                Re: Château Miranda

                Neen het is nog niet gesloopt want ik ben er geweest in Mei van dit jaar

                Comment


                • #9
                  Re: Château Miranda

                  Foto is hier niet zichtbaar..." the photo is not longer available"
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment

                  Working...
                  X