Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

    Zoals jullie weten zijn hier een aantal mensen vertrokken omwille van bepaalde redenen.

    Nu is er op Facebook een groepspagina aangemaakt, waar je een aantal van die mensen kan terug vinden.
    dus voor Nikon en Fuji mensen die het "serieus" menen, welkom, er zal wel een selectie gebeuren om trollen buiten te houden.
    Een groep die uitsluitend gaat over Nikon en Fuji, info over andere merken zal verwijderd worden, aanbieden van materiaal is natuurlijk toegelaten ( Graag ook de vraagprijs vermelden bij het te...


    Een oproep aan de mods, zorg ervoor dat er op BD een soortgelijke mogelijkheid komt als op FB.

    Hiermee wil ik niet zeggen dat ik ook BD zal verlaten, maar mijn antwoorden zullen alleen nog gestaafd worden op persoonlijke ervaringen

    en wat ik voor 99% zeker ben.

    Voor mij worden het twee naast elkaar lopende dingen.

    Het gaat er dus om, om een aantal van je vrienden met wie je het goed kon vinden en die hier zijn vertrokken terug te vinden.
    Last edited by Guest42; 22 mei 2014, 12:12. Reden: Aangepast, met dank aan RF.

  • #2
    Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

    Ik ben benieuwd. Zal me er eerdaags ook aanmelden.

    Comment


    • #3
      Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

      Vind dit een zeer goed initiatief, waaraan ik met plezier zal meewerken gezien ik hier in al die jaren een aantal mensen, jammer genoeg te weinig, heb leren kennen als zeer integere en zeer te respecteren personaliteiten. En inderdaad enkelen van hen zijn spijtig verdwenen van dit forum. Een reden en middel dus om hen weer op te pikken en met hen opnieuw op een respectvolle manier verder te praten over ons aller passie. En zoals Geert het verwoordt kunnen de twee opportuniteiten voor bepaalde onder ons gerust parallel naast mekaar blijven lopen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

        Zeer knap initiatief, ik ben daar al een tijdje bijgevoegd.
        Het is hier inderdaad heel erg geworden, mentaliteitsverandering soms?

        Comment


        • #5
          Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

          Ik vrees Roland dat een bepaalde mentaliteit er al steeds is geweest. Maar misschien heeft het extreme wel meer en meer aanhang. Teken des tijds ???
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Ik vrees Roland dat een bepaalde mentaliteit er al steeds is geweest. Maar misschien heeft het extreme wel meer en meer aanhang. Teken des tijds ???
            Ik kan persoonlijk getuigen dat het er hier vroeger soms zelfs grover aan toe ging dan nu. Maar, na een tijd treedt natuurlijk een soort van metaalmoeheid op. Bovendien, persoonlijk aanvoelen: nu echt god en klein pierke een dslr heeft, is tegelijk meteen het hoogtepunt van de "fotogekte" bereikt. In de komende jaren gaan denk ik massa's dslr's hun weg vinden naar de tweedehands markt, gaan de fotografiefora verder afkalven en gaan als vanouds de gepassioneerde hobbyisten en pro's overblijven.

            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

              Ik ben nog steeds gelukkig met BD. (Mijn 'ego' is ook niet zo groot! )
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment


              • #8
                Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Ik kan persoonlijk getuigen dat het er hier vroeger soms zelfs grover aan toe ging dan nu.....
                das zeker waar.
                het is hier de laatste jaren juist erg rustig.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                  Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                  Ik ben nog steeds gelukkig met BD. (Mijn 'ego' is ook niet zo groot! )
                  Ik denk dat overwegend de meer bescheiden ego's escapistische neigingen hebben hoor.

                  Walter
                  D850

                  Comment


                  • #10
                    Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                    Zo kun je het ook bekijken natuurlijk!
                    "Just do it !"

                    http://jr52.be/index.html

                    Comment


                    • #11
                      Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Ik denk dat overwegend de meer bescheiden ego's escapistische neigingen hebben hoor.

                      Walter
                      Het tegendeel bestaat ook Walter
                      Of het opgeven door bepaalde oorzaken.
                      Ik kon je zoal twee namen geven van mensen die zeer assertief zijn.

                      Het is zoals oudgediende bouk zegt: het is op BD veel rustiger dan vroeger.
                      Soms zelfs saai
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Het tegendeel bestaat ook Walter
                        Of het opgeven door bepaalde oorzaken.
                        Ik kon je zoal twee namen geven van mensen die zeer assertief zijn.

                        Het is zoals oudgediende bouk zegt: het is op BD veel rustiger dan vroeger.
                        Soms zelfs saai
                        Ga er eens kijken Theo, je zal er véél bekenden tegen komen. :-)

                        GNo Photography, Tongeren. 4.931 vind-ik-leuks. For shootings see phone number or e mail


                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Roland Cuypers is op Facebook. Maak een Facebookaccount aan om in contact te komen met Roland Cuypers en anderen die je misschien kent. Facebook geeft mensen de mogelijkheid om te delen en maakt de...


                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.




                        Danny Matthys is op Facebook. Maak een Facebookaccount aan om in contact te komen met Danny Matthys en anderen die je misschien kent. Facebook geeft mensen de mogelijkheid om te delen en maakt de...


                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Ga er eens kijken Theo, je zal er véél bekenden tegen komen. :-)

                          GNo Photography, Tongeren. 4.931 vind-ik-leuks. For shootings see phone number or e mail


                          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                          Roland Cuypers is op Facebook. Maak een Facebookaccount aan om in contact te komen met Roland Cuypers en anderen die je misschien kent. Facebook geeft mensen de mogelijkheid om te delen en maakt de...


                          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.




                          Danny Matthys is op Facebook. Maak een Facebookaccount aan om in contact te komen met Danny Matthys en anderen die je misschien kent. Facebook geeft mensen de mogelijkheid om te delen en maakt de...


                          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


                          https://www.facebook.com/walter.leclair.7?fref=ts
                          Ben er al geweest
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Ga er eens kijken Theo, je zal er véél bekenden tegen komen. :-)
                            heeft toch niets met BD te maken.
                            men zoekt gewoon een ander sociaal medium om hun foto,s te laten zien en Facebook is nou eenmaal hip vandaag de dag.
                            straks komt er weer wat anders en gaat men dat uitproberen, niks mis mee hoor.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Enkel voor Nikon en Fuji liefhebbers.

                              Dus als ik het goed begrijp gaat het in eerste instantie niet om fotografie te bespreken, maar om in contact te blijven met een select gezelschap van mensen.

                              Ik bijvoorbeeld zit niet enkel op dit forum, maar op verschillende andere foto fora. De reden waarom ik hier geregistreerd ben: om over fotografie te discussiëren, en niet omdat er bepaalde mensen op dat forum zitten.
                              En dat is net ook de reden dat ik op die andere fora zit, ik kan daar over foto's praten, ook al zijn jullie daar niet, maar wel anderen.

                              Dus het ontkennen van 'kliekjesvorming' heeft hier dus helemaal geen zin meer, als je zelf instaat voor de selectie.

                              Comment

                              Working...
                              X