Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obama naar de oorlogskerkhoven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Obama naar de oorlogskerkhoven...

    ...maar kennen jullie deze ?

    Snijdt overal doorheen.

    This amazing song wich was written by eric bogle and played by many.But this is my personel favourite because Drew's voice is just perfect for itThe Song tel...


    Paul

  • #2
    Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

    Het liedje Waltzing Matilda ken ik maar dit is precies een andere uitvoering.
    "The Song tells the story of a soldier from the ANZAC who fought against the ottoman turks at Gallipoli"

    Ik heb wel nog steeds in interesse in de Ierse zaak
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      ...maar kennen jullie deze ? ...
      Het liedje kende ik. De betekenis die het in Australië heeft, heb ik op het internet ontdekt.

      Voor landen met een grote oorlogsmachine is militair eerbetoon zeer belangrijk.
      Voor de meerderheid zal het echter een "ver van mijn bed show" zijn.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

        De Amerikanen zijn precies ook met een invasie in ons landje bezig vandaag
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          De Amerikanen zijn precies ook met een invasie in ons landje bezig vandaag
          tja..en wij hadden de hele Wereld.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            ...maar kennen jullie deze ?

            Snijdt overal doorheen.

            This amazing song wich was written by eric bogle and played by many.But this is my personel favourite because Drew's voice is just perfect for itThe Song tel...


            Paul
            Ik heb daar een prachtige versie van The Pogues van!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

              Ik hoor net op de radio dat de inwoners van Waregem binnenshuis moeten blijven.

              Is dat een vervroegde aprilgrap ?

              Comment


              • #8
                Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Het liedje Waltzing Matilda ken ik maar dit is precies een andere uitvoering.
                "The Song tells the story of a soldier from the ANZAC who fought against the ottoman turks at Gallipoli"

                Ik heb wel nog steeds in interesse in de Ierse zaak
                Dit nummer heet "And the band played waltzing matilda", dus niet de "originele folk song" Waltzing Matilda.
                maakt gebruik van enkele zinnen/melodielijntjes.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #9
                  Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                  De Waanzin van oorlog mooi samengevat in dit liedje.
                  Al vind ik de versie van Seamus Kennedy de mooiste .


                  Maar voor de sfeer terug goed te maken heb ik dan daarna maar een leuk liedje van Seamus Kennedy gedraaid.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    Ik hoor net op de radio dat de inwoners van Waregem binnenshuis moeten blijven.

                    Is dat een vervroegde aprilgrap ?
                    Nee geen grap , ze moeten zelfs ramen en deuren gesloten houden en ze werden verzocht (althans deze die langs het 'Obamaparcours' wonen) er voor te zorgen dat hun voortuin(tje) er netjes bijligt.........
                    Maar ik begrijp je hoor, stilaan zou je echt aan een aprilgrap gaan denken .
                    Groetjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Ik hoor net op de radio dat de inwoners van Waregem binnenshuis moeten blijven.

                      Is dat een vervroegde aprilgrap ?
                      Spijtig genoeg niet. Auto's moeten van de parkings, Ramen en deuren dicht en rolluiken naar beneden. Niemand mag op straat. Mogelijk denkt Obama na zijn bezoek dat hij in Chernobyl geweest is (of Doel, maar Target zal je niet mogen zeggen in zijn buurt ).
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Spijtig genoeg niet. Auto's moeten van de parkings, Ramen en deuren dicht en rolluiken naar beneden. Niemand mag op straat. Mogelijk denkt Obama na zijn bezoek dat hij in Chernobyl geweest is (of Doel, maar Target zal je niet mogen zeggen in zijn buurt ).

                        (sorry Paul)

                        * de kosten variëren van 500.000 euro tot 10 miljoen (cijfers uit de media).
                        * en de files kosten ons ook centen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                          Eerlijk , ik vind het schandalig heel dat gedoe.
                          Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

                          Comment


                          • #14
                            Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                            Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht
                            Eerlijk , ik vind het schandalig heel dat gedoe.
                            En binnen een paar maanden mag het nog eens. De top die in Sotchi moest plaats hebben werd verplaatst naar Brussel omdat iedereen wat kwaad is op de Russen.

                            Ik stel mij al heel de tijd de vraag (*) of bij een bezoek van bv. Van Rompuy aan Washington dezelfde maatregelen getroffen worden (luchtverkeer stilleggen, (openbaar) verkeer omleiden, bouwwerven stilleggen...) en natuurlijk de EU veiligheidsmensen die de Amerikaanse bevelen.



                            (*) Never mind, ik ken het antwoord
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Obama naar de oorlogskerkhoven...

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              En binnen een paar maanden mag het nog eens. De top die in Sotchi moest plaats hebben werd verplaatst naar Brussel omdat iedereen wat kwaad is op de Russen.

                              Ik stel mij al heel de tijd de vraag (*) of bij een bezoek van bv. Van Rompuy aan Washington dezelfde maatregelen getroffen worden (luchtverkeer stilleggen, (openbaar) verkeer omleiden, bouwwerven stilleggen...) en natuurlijk de EU veiligheidsmensen die de Amerikaanse bevelen.



                              (*) Never mind, ik ken het antwoord
                              'k denk dat er bij andere staatshoofden of politiek belangrijke mensen iets minder k*k aan het g*t hangt...
                              Alleszins ben ik het Obamahier, Obamadaar (te zingen op melodie van O-zone - Dragons Din Tei) verhaal nu al beu...
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment

                              Working...
                              X