Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijsmassa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ijsmassa



    grtjs
    Linda
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: ijsmassa

    Dit beeld straalt pure ruwe natuur(kracht) uit !
    pitteljon.be
    The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

    Comment


    • #3
      Re: ijsmassa

      Dexe foto zou niet mis staam in een vakantie brochure.

      Vriendelijke groet, jessey

      Comment


      • #4
        Re: ijsmassa

        Woest, mooi.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: ijsmassa

          Woeste foto, en een mooie foto.
          Maar met het zwarte van de rotsen heb ik het toch een beetje moeilijk. Het lijkt alsof de zwarting iets te hard is doorgedreven.
          Sorry voor deze kritiek, want al bij al is het een foto die de woestheid van de omgeving mooi weergeeft.

          Groeten,
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: ijsmassa

            Volg hier Appendix wat betreft de donkere gedeelten van de rotsen...op bepaalde plaatsen is er geen detail meer te zien. Anders ne heel mooi plaatje!!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: ijsmassa

              Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
              Woeste foto, en een mooie foto.
              Maar met het zwarte van de rotsen heb ik het toch een beetje moeilijk. Het lijkt alsof de zwarting iets te hard is doorgedreven.
              Sorry voor deze kritiek, want al bij al is het een foto die de woestheid van de omgeving mooi weergeeft.

              Groeten,
              Geert
              Kan me hier helemaal in vinden
              - Photography made me look at things differently -

              Comment


              • #8
                Re: ijsmassa

                't ja, mijn histogram loopt nog niet eens dood tegen de muur (bij originele resolutie zit ik er nog een eindje van zelfs). Moest dat niet zo zijn dan zou'k niet tegenpruttelen. Soms vraag ik mij af of mijn scherm misschien veel helderder staat dat van anderen maar een histogram liegt niet...dus, alles zit er nog in.

                Mij gaat het hem om het totaal beeld. Je vliegt erover en je krijgt dit zicht in een fractie van een seconde op je netvlies. Je bent er zo voorbij. Je hebt dan ook geen tijd of goesting om naar hobbits tussen de kieren in de rotsen te zoeken, waarom nu dan wel ? Het gaat hem om die ijsmassa op een contrastrijk moment van de dag met harde schaduwen and felle hooglichten. Ik wil dat contrast op dat uur van de dag behouden.

                't Zal wel aan mij liggen zeker want ik krijg die opmerking hier regelmatig.
                Ik hou nu eenmaal van felle contrasten folks en voel mij niet direct geroepen om mijn eigen smaak opzij te zetten voor de algemene opinie. Mag een beetje fotografische vrijheid ? Noem mij maar eigenzinnig. Elk zijn heug en zijn meug.

                Vanwaar die drang om overal de pieren in de schaduwen te willen zien blijft mij een raadsel.

                grtjs
                Linda
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: ijsmassa

                  Mooie indrukwekkende opname
                  Persoonlijk had ik 'm afgewerkt met lagere contrasten, kwestie van smaak uiteraard

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X