Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op een mooie winterdag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op een mooie winterdag

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Op een mooie winterdag

    Ik zie geen gegevens in de foto, maar ik kan nu al zien dat links de zon staat. Afgaande van het histogram, waar alles redelijk keurig tussen beeld staat, zie je dat hooglichten, witte tinten en kleur kunnen worden gecorrigeerd. Volgens mij heb je de foto al bewerkt, maar deze verdient een betere bewerking, althans dat ik mijn gevoel. Als je mij toestaat wil ik in een link een voorbeeld geven, en anders toch even kijken wat je zou willen veranderen. Ga eens naar SC natuur en bekijk de contrasten daar eens Sien, je zal zien dat je er wel uitkomt anders. Foto is zeker op te knappen naar een mooi plaatje Volgens mij is dit Kortehoef Ossendrecht

    Comment


    • #3
      Re: Op een mooie winterdag

      Ben wel benieuwd naar je link.de locatie klopt.bedankt voor je reactie!

      Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Op een mooie winterdag

        Graag gedaan. Ik heb geprobeerd om niet te overdrijven, eerst heb ik de algemene belichting iets teruggehaald, klein beetje contrast, algemene hooglichten iets naar beneden zodat je weer contour krijgt rondom je zon. Kleurcurve in de juiste verhouding gebracht. Aan verscherping niets gedaan, want dat zou zonde zijn. Hoop dat je het wat vindt? Probeer het zelf wat uit te zoeken en plaats pas een update als je zeker bent dat het goed is. Probeer dus wel vanuit je origineel te werken. Komt zeker goed Hij oogt wat donkerder, maar dat mag, want je lichtinval is dus maar gedeeltelijk helder vanwege je bewolking en verschuilende zon..

        Comment

        Working...
        X