Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nandi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nandi

    Een oudje herbewerkt


  • #2
    Re: Nandi

    Ooh mooi, ik zou willen inzoomen op het bovenste deel, wat een mooi gezicht.
    Alleen onderaan wat minder met de staart die komt piepen
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nandi

      An old, but a good one !!!

      Comment


      • #4
        Re: Nandi

        lekkere foto.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nandi

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Ooh mooi, ik zou willen inzoomen op het bovenste deel, wat een mooi gezicht.
          Alleen onderaan wat minder met de staart die komt piepen

          Gek toch dat je zelf uren naar een foto kan kijken en niets merkt toto iemand het zegt.

          Comment


          • #6
            Re: Nandi

            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
            Gek toch dat je zelf uren naar een foto kan kijken en niets merkt toto iemand het zegt.
            Ooh Walter, ja, zooooooo herkenbaar. En vervelende is, eens je het ziet, krijg je dat niet meer uit je hoofd. Sorry dat ik je mooie beeld 'verbrod' heb , want is voor de rest echt een heerlijke foto .
            Nu die lijn, als je perse wil, ik denk dat je die er wel nog uitkrijgt in nabewerking?

            Ik kan er soms ook echt van balen hoor, als ik hard gewerkt heb aan een foto en dan iemand doodleuk een (meestal terechte) opmerking heeft over bepaalde lijnen die niet goed lopen. Had onlangs een heel mooie foto van koppel tot ik plots zag en dacht: jeez dat lijkt wel een geamputeerd been en sindsdien kan ik die niet meer mooi vinden. Stom toch...
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nandi

              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Ooh Walter, ja, zooooooo herkenbaar. En vervelende is, eens je het ziet, krijg je dat niet meer uit je hoofd. Sorry dat ik je mooie beeld 'verbrod' heb , want is voor de rest echt een heerlijke foto .


              .
              Geen probleem Nena, je hebt niets " verbrod ". Als je post moet je tegen commentaar kunnen en durven toegeven indien deze terecht is ( was bij jou zeker het geval )

              Comment


              • #8
                Re: Nandi

                Dan werk je dat toch even weg . niet ?

                Comment

                Working...
                X