Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Park zanger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Park zanger




    48mm
    f6,7
    1/125
    iso560






    70mm
    f6,7
    1/90
    iso500
    mvg,
    Eddy







    Smaken verschillen

  • #2
    Re: Park zanger

    Leuke foto's maar ik mis de ogen.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Park zanger

      Mooie straat fotografie,tof,grts,Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Park zanger

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Leuke foto's maar ik mis de ogen.
        Mee eens, het lijkt nu bijna alsof hij in slaap gevallen is achter zijn gitaar.

        Comment


        • #5
          Re: Park zanger

          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Leuke foto's maar ik mis de ogen.
          Alleen voor de tweede. Bij de eerste vind ik zijn gesloten ogen een meerwaarde. Hij laat hier emotie zien over dewelke hij op dat moment aan t zingen is.

          Comment


          • #6
            Re: Park zanger

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Leuke foto's maar ik mis de ogen.
            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Mee eens, het lijkt nu bijna alsof hij in slaap gevallen is achter zijn gitaar.
            Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
            Alleen voor de tweede. Bij de eerste vind ik zijn gesloten ogen een meerwaarde. Hij laat hier emotie zien over dewelke hij op dat moment aan t zingen is.
            Toch een toelichting:
            Deze jongen gaat zo fel op in de tekst en uit dat door te zingen met gesloten ogen. Hij doet dat gedurende gans het lied.
            Ik doe hier straatfotografie en registreer dat. Het is geen modelfotografie waar ik de regisseur ben.
            Je kan dit beeld niet mooi vinden maar ik ga in straatfotografie niets ensceneren.
            mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment


            • #7
              Re: Park zanger

              Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
              Deze jongen gaat zo fel op in de tekst en uit dat door te zingen met gesloten ogen. Hij doet dat gedurende gans het lied.
              Dan gaat hij het volgens mij niet verder schoppen dan straatmuzikant (waar natuurlijk niets verkeerd mee is).

              Eerlijk, ik vind persoonlijk dat er teveel achtergrond te zien is (te scherp ook). Ik weet niet of je in de mogelijkheid was om deze straatmuzikant closer in beeld te brengen? Denk dat je dan een intiemer beeld krijgt waarbij de emotie beter tot zijn recht komt. Nu komt het (althans voor mij) niet echt goed over.

              Comment


              • #8
                Re: Park zanger

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                Dan gaat hij het volgens mij niet verder schoppen dan straatmuzikant (waar natuurlijk niets verkeerd mee is).

                Eerlijk, ik vind persoonlijk dat er teveel achtergrond te zien is (te scherp ook). Ik weet niet of je in de mogelijkheid was om deze straatmuzikant closer in beeld te brengen? Denk dat je dan een intiemer beeld krijgt waarbij de emotie beter tot zijn recht komt. Nu komt het (althans voor mij) niet echt goed over.
                Ik ben ook niet zijn manager, hij zal er waarschijnlijk nooit één hebben.

                Hoe kan ik minder achtergrond hebben en toch de muzikant gans in beeld hebben met een deftige compo.
                Ik wilde de persoon ook situeren in zijn omgeving "het park".
                Voor mij is de achtergrond niet scherp.
                Gelukkig verschillen smaken.
                Bedankt voor je mening.
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Park zanger

                  Kan ze alletwee smaken Eddy.
                  Je kunt hem inderdaad maar moeilijk uit z'n concentratie halen om hem mee te geven dat hij z'n ogen moet open houden
                  Heb een buurman die hetzelfde doet...Zijn "songs" zitten telkenmale zodanig vol met "leed" dat het hartverscheurend is er op te luisteren...
                  Als goede buur natuurlijk houd ik de kerk in het midden en houd me Oost-Indisch doof.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Park zanger

                    ga voor de tweede in kleur.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Park zanger

                      Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede. Liever frontaal de zanger dan in profiel. De gesloten ogen merk ik meermaals op bij mensen die zo opgaan in hun muziek. Zijn meestal ook geen beroeps
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Park zanger

                        De gesloten ogen vind ik hier geen minpunt.

                        Allebei mooi, met een voorkeur voor de eerste.
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Park zanger

                          De gesloten ogen benadrukken de sfeer, mooi mee genomen dus. De Z/W past voor mij het best.
                          Voor mij gaat die graffiti met een pak aandacht lopen, maar die moet je er natuurlijk bij nemen.
                          Photography is an art of observation.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Park zanger

                            Ik volg in verband met de grafitti die met teveel aandacht gaat lopen, en dan vooral omwille van de afwisseling grafitti / bomen.

                            Voor mij is de eerste de beste omdat die op ooghoogte is geschoten - de tweede is wat te veel van bovenaf genomen.
                            Niet geschoten is altijd mis ...

                            Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Park zanger

                              Iedereen bedankt voor 't kijken en de uiteenlopende meningen.
                              mvg,
                              Eddy
                              Smaken verschillen

                              Comment

                              Working...
                              X