Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D7000 defect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D7000 defect

    Ik heb een defecte D7000. Pijltjestoets en enkele andere toetsen willen niet meer werken, wat zou er gaan zijn? Hoeveel zou dit kunnen kosten?
    Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

  • #2
    Re: Nikon D7000 defect

    Hi,
    wat is er gebeurd met de camera?
    Greetz, Peter
    Nikon D7000+MB-D11|Nikon SB900|Nikkor 16-85 f/3.5-5.6|Nikkor 24-70 f/2.8|Nikkor 35 f/1.8|Nikkor 70-300 f/4.5-5.6|Nikkor 105 f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D7000 defect

      vertel eens iets meer. Je hebt een D7000 met een MBD-11. Klopt toch?

      Werken de knoppen op de grip? Heb je de grip er afgehaald?...

      meer info aub. Hebben je ergens iets vergrendeld in het menu? Troubelshooting al geraadpleegd in de handleiding?
      Flickr één
      Flickr two

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D7000 defect

        Ik heb de camera binnen gebracht. Blijkbaar slijtage op de plaat binnenin. Hij vind het zelf verdacht. Mogelijk kan het ook waterschade zijn, maar daar twijfel ik me ferm over vermits ik alles - echt alles - in de regen doe met een regenbescherming rond de camera. Maar goed, het kan, maar ik twijfel erover. Ik zal wel zien hoeveel het me zou kunnen kosten. Ik kan steeds beslissen wat ermee te doen. Maar vermits de camera nog maar 7 maanden word gebruikt, denk ik eerder aan herstellen.
        Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D7000 defect

          Oorspronkelijk geplaatst door Snaaip Bekijk bericht
          Maar vermits de camera nog maar 7 maanden word gebruikt, denk ik eerder aan herstellen.
          Waarom laat je hem herstellen als je hem nog maar 7 maanden gaat gebruiken.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D7000 defect

            Excuses...werd gebruikt. Efkes verkeerd geplaatst.
            Ieperboog Verbeeldt: Portfolio van de Ieperboog. Alle tips zijn welkom!

            Comment

            Working...
            X