Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marktrock Leuven 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marktrock Leuven 1

    1. zal me eens aan zoiets wagen. Voor alles is er een begin. Hiervoor gebruikte ik wel de Nikon D7000 en de telelens met statief.




    gegevens :

    Nikon D7000 - Lens : AF-S DX VR Nikkor 55-300 mm 4.5-5.6 G - FL : 116 mm - BT : 1/400 - F 4.8 - iso : 400 - witbalans heb ik op autofocus geplaatst - spotmeting - Belichtingsafwijking : 0.333
    Last edited by Loeky; 12 augustus 2013, 18:40.

  • #2
    Re: Marktrock Leuven 1

    Aparte sfeer Loeky...heel mooi weergegeven
    Zoals ik eerder al schreef heb ik geen kaas daarvan gegeten en ben toch tikkeltje benieuwd naar je instellingen

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Marktrock Leuven 1

      Ok die krijg je nog, voor ik naar de marktrock ging heb ik wel eerst gelezen welke instellingen aangeraden werden! Maar even geduld ik moet daarvoor boven zijn. Vanavond zal je ze zeker ontvangen.

      Comment


      • #4
        Re: Marktrock Leuven 1

        héél speciaal!
        Mooi van kleur en compo
        en dat voor een eerste concertfoto!?!

        Sjiek!
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment


        • #5
          Re: Marktrock Leuven 1

          Mooi sfeerbeeld en die groene ogen maken het af.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Marktrock Leuven 1

            We hebben er hier al heel wat zien passeren de laatste tijd, maar deze is voor mij supergoed!
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Marktrock Leuven 1

              @ NoekelMi : Misschien eens ooit iets gefotografeerd rond periode Sint Nicolaasfeest, maar nooit de bedoeling het als concertfoto te kieken. Dit was de eerste keer dat ik in het in de showbisness probeerde. Trouwens mij zie je normaal niet op zulk festival. Ik moet lawaai vermijden om mijn oren te sparen. Dus oordopjes gekocht en eens uitgeprobeerd.
              Ik weet zelfs niet wie daar zingt. Maar bij mij ging het vooral om de muzikanten te kieken in actie (er komt nog) het licht op papier te krijgen het moeilijkste is het overtallige weg te werken. Want ze staan daar op een klein ruimte met een heleboel apparaturen die de schoonheid van het beeld bemoeilijken. Bovendien zit ik beneden (redelijk dichtbij, vermoed dat het nog geen echt bekende zangers zijn omdat ik toch redelijk veel ruimte had.) Bart Peeters en K3 waren ook in Leuven, maar voor een beginneling niet te doen. Zeker niet met statief en negen kans op 100 zag ik misschien zelfs niets. Daar zal ik als ik beter ben eens werk van moeten maken om te weten hoe je het aanpak om gegarandeerd een beter plaats te bemachtigen).
              Nu doe ik het met veel eerbied deze artiesten. Ze hebben tenslotte erg hard moeten werken om iets voort te brengen voor ze aan een show beginnen niet ? Wie ze ook zijn, ik wil ze nu even in het licht brengen.

              Comment


              • #8
                Re: Marktrock Leuven 1

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Ok die krijg je nog, voor ik naar de marktrock ging heb ik wel eerst gelezen welke instellingen aangeraden werden! Maar even geduld ik moet daarvoor boven zijn. Vanavond zal je ze zeker ontvangen.
                Amai dat duurt lang eer je boven bent en terug....
                Nee Loeky, deze is knap.
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Marktrock Leuven 1

                  @ Vosse : Ja, toren is hoger dan Eifeltoren een hele klimpartij. (geintje, is vijf hoog).

                  Van harte dank voor de complimenten en het komen kijken. Eventuele richtlijnen zijn welkom. Al ga ik niet meteen opnieuw op zoek naar zo'n optredens. Ik probeer het gewoon uit als de kans en tijd er is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marktrock Leuven 1

                    Al een geluk heb je je oren niet nodig om hier zo een mooi beeld te kunnen plaatsen!
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marktrock Leuven 1

                      Zeer goed de sfeer kunnen vangen!
                      Heb je de onderkant achteraf donkerder gemaakt, of niet?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marktrock Leuven 1

                        Die foto geeft een ruige sfeer weer Chapeau
                        grt. Ria

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marktrock Leuven 1

                          Heel fijne sfeerfoto!

                          Gr, V.
                          http://www.catchlight.be
                          Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                          https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                          Comment


                          • #14
                            Re: Marktrock Leuven 1

                            Dank je wel allemaal.

                            @ Jensdh : ik denk dat ik in PS voor ipad inderdaad het gezicht wat opgelicht heb. En daardoor werd de rest donkerder. Maar heel zeker ben ik hiervan niet omdat ik zovele foto's onder handen heb genomen en sommigen hebben echt redelijk veel bewerking nodig (wegwerken van ongewenste voorwerpen enz....) de personen zitten elkaar vaak in de weg, het podium is nu eenmaal klein. Het is zoeken naar de beste uitvoering of diegene die zo min mogelijk bewerking nodig heeft. Enfin ik ben een poosje zoet. Soms heb je de schijnwerpers die alles verknoeien. Dan moet ik overgaan naar een zw uitgave.
                            Zoiets is moeilijker dan ik veronderstelde.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Marktrock Leuven 1

                              De compo zit mooi in mekaar met die persoon achteraan als aanvulling Loeky. Het groen is loeiend hard, hoort bij de sfeer. Minpuntje is de micro net voor zijn mond. Zwart/wit zou het bij deze wel goed kunnen doen maar dat kan je uittesten.
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                              Comment

                              Working...
                              X