Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panorpidae

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panorpidae

    Of in het Nederlands de Schorpioen vlieg.

    Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
    Lidnummer BD0066BE

  • #2
    Re: Panorpidae

    oogje scherp dat wel ,maar veel te druk ,ook spijtig van dat groen steeltje die doorgeen het insect loopt ,en veel te centraal ,voor mij toch niet zo geslaagd
    spijtig dat ik je exif niet kan lezen (wordt veel te weinig gedaan ! )dan kon ik je tips geven

    Comment


    • #3
      Re: Panorpidae

      Exif: f/5, 1/640 sec, -0.33 eV, ISO 640

      Bedankt voor de opmerkingen, ben benieuwd naar je extra tips
      Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
      Lidnummer BD0066BE

      Comment


      • #4
        Re: Panorpidae

        Oorspronkelijk geplaatst door aandi Bekijk bericht
        Exif: f/5, 1/640 sec, -0.33 eV, ISO 640

        Bedankt voor de opmerkingen, ben benieuwd naar je extra tips
        ik begrijp niet heel goed bij een sluitertijd van 1/640 en een derde stop onderbelichting waarom je een iso 640 hebt gebruikt Dat verklaard ook de ruis die ik zie
        wat die drukke achtergrond betreft ,zou een grotere diafragma niet veel uitgehaald hebben ,blijkbaar zat het beestje helemaal ingesloten in het struikgewas ,de omstandigheden waren gewoon niet goed

        Comment


        • #5
          Re: Panorpidae

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          ik begrijp niet heel goed bij een sluitertijd van 1/640 en een derde stop onderbelichting waarom je een iso 640 hebt gebruikt Dat verklaard ook de ruis die ik zie
          wat die drukke achtergrond betreft ,zou een grotere diafragma niet veel uitgehaald hebben ,blijkbaar zat het beestje helemaal ingesloten in het struikgewas ,de omstandigheden waren gewoon niet goed
          Je hebt gelijk, het beestje zat idd diep tussen het gras. Daarom de iso wat opgetrokken. De -0.33eV is perrongeluk ingesteld daar heb ik meer last van, blijkbaar verzet ik dit onbewust tijdens het wandelen en af en toe merk ik het op.
          Ik zal in het vervolg trachten meer geduld uit te oefenen en nog meer op mijn instellingen te letten. Alhoewel dit laatste soms door impulsief reageren echt niet meevalt.

          Bopatje merci voor je advies
          Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
          Lidnummer BD0066BE

          Comment

          Working...
          X