Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Save all your kisses for ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Save all your kisses for ...


  • #2
    Re: Save all your kisses for ...

    Het schijnt dat een foto moet spreken zonder een hele trits met toelichting er bij.
    Zelf ben ik niet vies van wat toelichting als het bijdraagt tot opheldering van één en/of ander. In deze foto weet ik begot niet naar wat ik kijk.
    Is het een grafsteen, een standbeeld, een kunstwerk van een fan van...? Zou het niet weten. Moet je weten dat ik nog de moeite gedaan heb om eens te googlen op deze naam die
    ik wel al eerder gehoord had...Maar ben er niet echt wijzer van geworden. Blijkbaar over een oude Ier (46 jaar...maar bedoel van in de jaren 1800 en nog wat) die schrijver was van heel wat werken en in ballingschap overleed in Frankrijk op 46 jarige leeftijd aan hersenvliesontsteking....Upper class in Ierland voordien protestants en nadien katholiek...en daar stopt het min of meer...mogelijks een hiaat in mijn opvoeding...
    Ik wil u daar niet bepaald mee kwetsen en vergeef me aub mijn onwetendheid terzake...maar ik kan er niets aantrekkelijks in terug vinden. Sorry
    Misschien/hopelijk...zijn er andere mensen bij wie een belletje gaat rinkelen...of die het wel mooi vinden.

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Save all your kisses for ...

      Grafsteen van Oscar Wilde op Père Lachaise in Parijs, maar het is me wel een raadsel waarom zoveel 'zotte trienen' hier hun lipafdrukken achterlaten op het graf van een homo . Ik dacht trouwens dat het helemaal gereinigd en nu door glas beschermd was ? Niet dus, of is het een oude foto ?
      Mooi vastgelegd zoals het is, en voor eenmaal past een zwart rouwkader wel rond een foto......omdat het een grafmonument betreft.
      Mvrgr.

      Comment


      • #4
        Re: Save all your kisses for ...

        leuk shot.
        moest meteen aan het Songfestival denken..Brotherhood of Man.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Save all your kisses for ...

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuk shot.
          moest meteen aan het Songfestival denken..Brotherhood of Man.
          grt,bouk.
          oei, das lang geleden
          van in de tijd van mijn eerste 'echte' lief, toen ik 17 was.... (met echte bedoel ik langer dan 2 maand )

          foto zelf... zegt me niet zoveel
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Save all your kisses for ...

            Titel goed gekozen, met de uitleg er bij kan ik nu volgen. Lijkt eerder een minder goed postkaartje op het eerste zicht, zag er zeker geen grafsteen in. Daar staat er te weinig voor in het beeld.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment

            Working...
            X