Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miljoen foto's van

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miljoen foto's van


    Exif in de foto. Bedank voor het kijken!

  • #2
    Re: Miljoen foto's van

    Natuurlijk mooi, maar ik versta in dit het zw/wt niet zo, nu de kleuren op hun mooist zijn!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Miljoen foto's van

      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      Natuurlijk mooi, maar ik versta in dit het zw/wt niet zo, nu de kleuren op hun mooist zijn!
      Is geen omzetting maar een onbewerkte MC. Nu dat iedereen, incl. jij kleur fotografeert, doe ik eens het tegenovergestelde Zeg maar om wat dwars te liggen Ach, wat maakt het toch verder uit Bommasien? Aan de reactie's/kijkers te zien, blijken velen te denken dat het om een omzetting/bewerking gaat.

      Dank je voor de reactie
      Last edited by Beelder; 3 juni 2013, 22:41.

      Comment


      • #4
        Re: Miljoen foto's van

        Tja, nu rijst bij mij de vraag, wat is MC?

        Bij de compositie in deze foto had ik liever wat meer ruimte onder zijn of haar "poepeke" gezien.
        Ik vind de tak ook storend overkomen.
        Heb nog zoveel te leren :)

        Comment


        • #5
          Re: Miljoen foto's van

          Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Is geen omzetting maar een onbewerkte MC......
          vin ik geen succes hoor.
          doe mij maar van kleur naar zwart/wit.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Miljoen foto's van

            Ja, inderdaad er zijn er miljoenen hiervan genomen en deze is waarschijnlijk unieker (er zijn er misschien nog die op dat gedachte gekomen zijn, maar ze zullen wel niet talrijk zijn) omdat hij niet in kleur is weergegeven. De kleuren mag je erbij bedenken. Het verrast enigszins, maar wat mij bij dit vooral opvalt is dat je aandacht meer getrokken wordt door de houding van die vogels. De ene die opkijkt misschien wel het mannetje, die zich afvraagt wat te maken hebt met zijn vrouwtje.
            Maar hij laat je begaan als hij ziet dat ze geen gevaar loopt.
            Ook zij blijft er rustig bij. Ze voelt geen gevaar maar ze is wel nieuwsgierig, misschien luistert ze wel naar het zacht klikken van je toestel.
            Persoonlijk vind ik dat je meer aandacht besteed aan de situatie & houding.
            Al zijn we kleur meer gewoon, vind ik zw (MC ?) uitgave toch wel mooi. Ook ik vraag je wat is MC !

            Comment


            • #7
              Re: Miljoen foto's van

              Ik vermoed dat je afkorting staat voor monochroom...wat het voor mij een "harde" foto maakt.
              De opbouw van de foto is niet mijn ding.
              Maar als je zoals gezegd "eens wat dwars" wou liggen dan ben je daar hoogstwaarschijnlijk in geslaagd.

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #8
                Re: Miljoen foto's van

                Kleur of zw/w, ik weet het niet, wellicht een voorkeur voor kleur omdat ik zelf zelden een zw/w presenteer, maar dat is dan louter persoonlijk.
                Maar ik volg vooral Sproet ivm de tak en wat meer ruimte onderaan.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Miljoen foto's van

                  Voor mij een schitterende foto. De tak erbij geeft diepte. Indien MC zwart-wit JPEG recht uit de camera is, dan doet je camera dat heel goed. Ik mis de kleuren niet want de sterke compositie spat uit de foto.
                  BD0252BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Miljoen foto's van

                    Hahahahah die gans op de voorgrond staat onder toezicht omdat ze nog niet de juiste maat enkelbandjes hebben.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Miljoen foto's van

                      Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                      Hahahahah die gans op de voorgrond staat onder toezicht omdat ze nog niet de juiste maat enkelbandjes hebben.
                      Is dit lollig bedoeld? Kom niet meer bij, 'manieus'


                      MC is inderdaad MonoChroom in de camera, en de meeste camera's hebben deze optie. Bedankt voor alle reactie's

                      Comment


                      • #12
                        Re: Miljoen foto's van

                        Leuk gedaan hoor, misschien was wat meer plaats onderaan inderdaad beter geweest. De tak stoort me persoonlijk niet .

                        Mvg John
                        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Miljoen foto's van

                          Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht

                          MC is inderdaad MonoChroom in de camera, en de meeste camera's hebben deze optie. Bedankt voor alle reactie's
                          Bedankt Beelder, weer iets geleerd.
                          Heb nog zoveel te leren :)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Miljoen foto's van

                            Ik vindt de door tekening van de voorste gans goed, alleen wat een beetje afleid is die takken aan de linkerkant.
                            En die andere gans houdt de wacht.
                            schrijven met licht / donker
                            Mooie dof.
                            Mooie diagonale lijn in de foto.
                            Ik vind dat de foto op zich voor mij al een verhaal vertelde.

                            Ik dacht aan zoiets Beelder
                            Last edited by jessey; 6 juni 2013, 16:44.

                            Comment

                            Working...
                            X